Ik zal hier niet alle details en gegevens delen want die staan inmiddels al in 10 dossiers, dus ik houd het kort: al sinds 10 november (!!) werkt ons internet niet meer en proberen we dit opgelost te krijgen. In eerste instantie kwam er netjes vrij vlot een monteur langs. Die bleek echter niets te kunnen doen omdat het probleem niet bij ons/in het kastje zat en inmiddels is het zacht gezegd dramatisch.
Het probleem zou in het kastje hebben gezeten, in de wijkcentrale, in de buurt, in de bekabeling weet ik waar - en inmiddels ligt het bij Guidion. Eindstand is vooral dat we al 2 maanden geen internet hebben, dat er 0 proactieve communicatie is vanuit Odido wat betekent dat we wekelijks het hele telefoonriedeltje + wachttijd mogen doorlopen, vrolijk facturen doorbetalen en zelf herhaaldelijk moeten vragen om wéer een nieuwe onbeperkt internetcode.
We hebben inmiddels alle beloftes van ‘hoogste prioriteit’ en ‘escalatie’ wel gehad en ik geloof dat zelfs de klantenservice medewerkers inmiddels enigszins schrikken bij het openen van ons dossier, maar de eindstand is hetzelfde: we hebben geen internet, geen idee wanneer het opgelost wordt en als we zelf niet bellen horen we niets, ontvangen we niets en gebeurt er niets.
Ik stond op het punt wéer jullie klantenservice te bellen voor een update (want nogmaals: proactief communiceren gebeurt niet) maar heb nu besloten het hier maar eens te proberen. En anders publiek te escaleren en meteen maar over te stappen naar een andere provider in de hoop dat de klantenservice daar beter is? Ik weet het ook niet meer.
Misschien dat het in plaats van te beloven iets weer te escaleren mogelijk om er daadwerkelijk iets aan te doen?