Ik heb een probleem met mijn genexis xgs-pon modem. Na een stroomonderbreking heeft deze grote moeite met het creëren van een wan verbinding. Ik heb hier klantenservice al verscheidene momenten over gecontacteerd maar iedere keer word het probleem niet onderkent en geen vervangend modem aangeboden. Daarom probeer ik dit nu maar via deze methode in de hoop dat ik hier een begripvol iemand aantref. Het lijkt mij sterk dat de wan poort problemen van de modems niet bij jullie bekent staan en snap de terughoudendheid niet. KPN onderkent deze problemen blijkbaar wel en is zelfs overgestapt op een andere xgs-pon leverancier zoals deze link aan geeft. https://forum.kpn.com/internet-9/zwakke-ethernetpoort-genexis-xgs-pon-weer-defect-599570 Ik was tot voorkort een tevreden klant maar als dit blijft voortduren is daarvan snel weinig meer van over. Hopende u afdoende te hebben geïnformeerd in afwachting van uw reactie. Vriendelijke groet, Theun Telgman
Komt er altijd iemand van odido een topic bekijken of is dat maar de vraag?
Het antwoord op de vraag is……#Altijd op volgorde van binnenkomst berichten.
In het weekend kan het iets langer duren. Dit is een klant helpt klant community met ondersteuning van de moderators.
Fijne avond
Hoi
Hi
Vanuit de link
Ik kan onderschrijven dat de nieuwe Nokia's inderdaad geleverd worden. Exact het zelfde euvel gehad, en ze doen er niet eens moeilijk over, ook al krijg je je verbinding weer actief.Vandaag is die van mij vervangen door een nokia :
heb de huidige voor de zoveelste keer gepowercycled met de gedachte van “baat het niet, dan schaadt het niet”, en nu werkt de WAN poort opeens weer, net als bij jou toen Maar ik vertrouw dat ding voor geen meter meer natuurlijk.
Bedankt voor de tag, maar serienummer zegt steeds minder, de serie welke zo goed als zeker kapot zou gaan komt nu opnieuw op de markt maar dan zijn ze gereviseerd en nagekeken op gebreken. Je kan er vanuit gaan dat als je er een krijgt deze stabiel blijft draaien. Tegenwoordig kunnen we op afstand meten of een ONT er gevoelig voor is dus ook wij vinden serienummer niet meer interessant.
Hopen dat je geen stroomstoring krijgt..
Mijn positieve ervaring ( na een aantal negatieve) is dat als je meld dat je ONT geen wan-signaal meer heeft, er eigenlijk geen vragen meer gesteld worden bij KPN.
Kwam eindelijk een begripvolle medewerker tegen in de chat en die zei er een in de bestelling te hebben gezet waar ik dan een track en trace bij verzending van ontvang. Hopelijk na veel te veel gedoe voor mij opgelost dus.
Nieuwe genexis werkt goed, ethernetpoort probleem idd verholpen... Moest wel ff 2x bellen om het aangemeld te krijgen, maar kon gelukkig toch vandaag blijkbaar ondanks wat de medewerkster zei… En dat al na+- 6 x bellen, 3 chats, dit, onnodige zyxel swap en monteur.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.