Skip to main content
Beantwoord

kan zyxel unit niet aanzetten

Omdat ik geen geluid kreeg heb ik een paar keer de tv als Odido kastje uit en aan gezet.

Geen respons

Daarna de zyxel modem uit gezet en de power er af gehaald, na 6 minutenweer stroom er op, maar de zyxel modem doet helemaal niets meer

Beste antwoord door rvk01

tonlammertink schreef:

Daarna de zyxel modem uit gezet en de power er af gehaald, na 6 minutenweer stroom er op, maar de zyxel modem doet helemaal niets meer

Oei, De router uit en aan had je beter niet kunnen doen. Heb je nu op de Zyxel dat het power lampje knippert (bij het starten van de router). Dan blijft die n.l. in de opstart procedure hangen.

Er is sinds vrijdag een grote storing bij Odido met betrekking tot de communicatie van de Zyxel routers met de Odido server bij het opstarten.

Zie info 

Heb je misschien nog zelf een oude reserve router liggen die je kunt gebruiken?

Bekijk origineel

2 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1016 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025
tonlammertink schreef:

Oei, De router uit en aan had je beter niet kunnen doen. Heb je nu op de Zyxel dat het power lampje knippert (bij het starten van de router). Dan blijft die n.l. in de opstart procedure hangen.

Er is sinds vrijdag een grote storing bij Odido met betrekking tot de communicatie van de Zyxel routers met de Odido server bij het opstarten.

Zie info 

Heb je misschien nog zelf een oude reserve router liggen die je kunt gebruiken?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 maart 2025

Beste Rvk01,

Dank voor jouw reactie.  De monteur van Odidokomt morgen langs.  Van Odido heb ik ter compensatie onbeperkt internet gekregen zodat ik vandaag via mijn mobiel kan streamen, etc.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen