Omdat ik geen geluid kreeg heb ik een paar keer de tv als Odido kastje uit en aan gezet.
Geen respons
Daarna de zyxel modem uit gezet en de power er af gehaald, na 6 minutenweer stroom er op, maar de zyxel modem doet helemaal niets meer
Omdat ik geen geluid kreeg heb ik een paar keer de tv als Odido kastje uit en aan gezet.
Geen respons
Daarna de zyxel modem uit gezet en de power er af gehaald, na 6 minutenweer stroom er op, maar de zyxel modem doet helemaal niets meer
Beste antwoord door rvk01
Oei, De router uit en aan had je beter niet kunnen doen. Heb je nu op de Zyxel dat het power lampje knippert (bij het starten van de router). Dan blijft die n.l. in de opstart procedure hangen.
Er is sinds vrijdag een grote storing bij Odido met betrekking tot de communicatie van de Zyxel routers met de Odido server bij het opstarten.
Zie info
Heb je misschien nog zelf een oude reserve router liggen die je kunt gebruiken?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.