Beantwoord

Kan geen verbinding maken

  • 16 December 2020
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 1

IK HEB NU GEEN INTERNET EN ZIT OP MIJN MOBIELE DATA VAN EEN ANDERE PROVIDER! WAAROM KAN IK NIET GEWOON EEN MAIL STUREN MET EEN KLACHT? WAT EEN SHAIZE IS DIT!!! IK WIL GRAAG EEN COMPENSATIE! WANNEER KOMT HET INTERNET TERUG?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 December 2020, 10:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @klantvantmobile, je geeft aan geen verbinding met Internet te kunnen maken, daarom ga ik je nu meteen helpen!

Wat me opvalt in de lijnmeting is dat jouw verbinding er uitstekend uitziet, het zal daarom een eenvoudig oplosbaar probleem zijn. Ook zie ik dat het modem al 24 dagen onafgebroken online is, zou je deze eens van de stroom kunnen halen alsjeblieft? Dat helpt in negen van de tien gevallen al bij verbindingsproblemen. 

Indien je met Internet jouw Wifi bedoelt: het draadloze netwerk is vaak onderhevig aan externe factoren zoals naburige netwerken, verbonden apparaten, muren in huis, schommelingen in de frequentie, bereikbaarheid en nog zo'n honderd andere factoren. Daarom is het lastig te duiden waar de oorzaak ligt. Geen zorgen! Met een herstart van het modem los je dit ook snel op. 

Laat me weten of het gelukt is en probeer de volgende keer graag je CAPSLOCK-knop uit te zetten wanneer je een topic aanmaakt! 😉

Reputatie 1

hey @Jason

Ik waardeer je antwoord. Internet doet het weer. Nou nee, was gewoon een storing denk ik. Hoe kan ik daar een compensatie voor krijgen?

Ik mag toch zelf beslissen of ik schrijf met capslock aan of uit? Dat was bewust. Oftewel; frustratie. 

Reputatie 7

Hoi @klantvantmobile ,

Fijn om te horen dat de verbinding weer terug is! Het lijkt hier om een algemene storing te zijn gegaan. Ons coulancebeleid laat ons hiervoor een compensatie aanmaken wanneer deze langer dan 12 uur heeft geduurd. Dit is hierbij niet het geval. Excuses voor het ongemak! 

Om de volgende keer geen verwarring te creëren wanneer er een topic wordt aangemaakt, wil ik je vragen de Huisregels door te nemen. Hier kan je zien hoe je het beste een topic kan starten. 

Reputatie 1

@Boris hey Boris, bedankt voor je bericht. Duidelijk. Nee, dat is denk ik niet het geval geweest. Opgeteld alle keren dat het is voorgekomen wellicht wel, maar denk niet dat dat de bedoeling is.

Ik moet toegeven dat ik de huisregels niet heb gezien/doorgenomen! Mijn excuses als ik iets ongepast heb gedaan of gezegd waarvan ik onbewust ben geweest.

Ik wens je verder een prettige dag! 

@klantvantmobile , De ongeschreven regel is dat op het WWW teksten met hoofdletters geschreven word gezien als schreeuwen en is net als in het echte leven niet wenselijk.😉😉

Reageer