Beantwoord
Kabelinternet wordt naar 1Gbps opgewaardeerd
Dus T-Mobile wanneer gaan we het glasvezel internet eens upgraden?
Beste antwoord door Sander
Hoi Hatejama, goede vraag! Ik zou ook best een upgrade willen naar 1000 Mb/s! Als ik zo de ontwikkeling zie van de afgelopen jaren, dan is dat ook zeker waar we naartoe gaan. Voor nu heb ik nog geen serieuze gesprekken opgevangen voor die snelheidsupgrade. Maar dat betekent niet alles natuurlijk.
Van onze klanten is maar een klein percentage op 500 Mb/s aangesloten. Voor een gewoon huis-tuin-keuken gebruik is 50 Mb/s al meer dan voldoende. Als je bedenkt dat een TV stream 6-8 Mb/s nodig heeft, is 1000 Mb/s natuurlijk wel erg veel overscore.
Maar als het kan, waarom niet. Ik vind het dan ook zeker een goed signaal om te horen dat andere providers (in een ander land) gaan upgraden. Dat moeten we zeker in de gaten houden!
Bekijk origineelVan onze klanten is maar een klein percentage op 500 Mb/s aangesloten. Voor een gewoon huis-tuin-keuken gebruik is 50 Mb/s al meer dan voldoende. Als je bedenkt dat een TV stream 6-8 Mb/s nodig heeft, is 1000 Mb/s natuurlijk wel erg veel overscore.
Maar als het kan, waarom niet. Ik vind het dan ook zeker een goed signaal om te horen dat andere providers (in een ander land) gaan upgraden. Dat moeten we zeker in de gaten houden!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.