Skip to main content

Er waren 26 en 27 november meldingen van 2 verschillende storingen in Rotterdam (als ik het goed heb). 1 m.b.t. regio Rotterdam en 1 vanwege een kabelbreuk door graafwerkzaamheden in de straat. Dit laatste heeft betrekking op mijn aansluiting… is deze (ook) opgelost? Ik heb namelijk nog steeds geen verbinding (rood wereldbolletje). Heb zowel het modem als de mediaconverter al opnieuw opgestart, zonder resultaat.

Hi ​@NielsRdam, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart, het lijkt erop dat er iets anders aan de hand is bij jou. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt! 

Dankjewel voor je reactie en het snelle handelen! Echter is dit inmiddels ook al opgepakt door je collega: met dezelfde conclusie. Er is momenteel een monteur gepland voor komende maandag. Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik meerdere berichten heb ontvangen voor het plannen van een monteursafspraak. Deze heb ik tot nu toe genegeerd. Sorry dat ik 2 lijnen tegelijkertijd heb uitgezet.

Reageer