Skip to main content

Op maandag 18 nov belde de mannen aan die bij mij op de stoep aan het graven waren voor de glasvezel: ze hadden mijn internetkabel geraakt en zelf een monteur laten komen van kpn. 
Nu woon ik in Volendam, en dat is 1 van de weinige plekken waar kpn niet de beheerder is. 

Vandaag, 2 weken later, is er naar mijn weten nog niemand langs geweest en weet ik zelfs niet of er überhaupt wel actie gaat komen want glasvezeledam-Volendam zegt doodleuk dat ik bij Odido moet zijn terwijl ik bij Odido eeuwig in de wacht sta of de belofte krijg dat ze me terugbellen maar dit dan vervolgens niet doen :(

Ik baal enorm, de helft van m’n apparaten thuis doet het alleen op de wifi (en dus niet op de hotspot van m’n mobiel: tot de lampen aan toe!)

En nu moet ik er zelf hartstikke achteraan terwijl iemand anders de fout maakt:(

(Ik ben deels autistisch en heb moeite met bellen etc)

Hey ​@Bodilvs, welkom op onze Community!

Wat goed dat je toch contact met ons opzoekt. Daarvoor kun je bij ons op meerdere kanalen terrecht. Ik ben voor je gaan kijken maar ik zie in mijn systeem nergens iets terug over de graafwerkzaamheden, dit zou wel bij ons gemeld moeten worden. Nu heb ik voor de zekerheid Guidion aangestuurd om een blik te werpen op de situatie. Misschien kunnen wij dan de onderaannemer een zetje in de rug geven om dit sneller op te pakken. Zou jij de afspraak met Guidion willen inplannen? Graag ontvang in dan een terugkoppeling na de tijd, hopelijk kunnen we dit dan wat versnellen! Alvast bedankt. 

Hoi kan dit in de mijn Odido app?

Hoi kan dit in de mijn Odido app?

Normaal als Guidion aangestuurd word door odido ontvang je per SMS een link waarmee je een afspraak in kunt plannen. Heb je niets gehad? 

Wel gehad, afspraak gemaakt: NOSHOW..

Reageer