Skip to main content


 

Hi,

Gezien ik Odido niet te pakken krijg via de chat/telefoon, probeer ik het via deze weg.

Bij ons werkt het internet niet meer. Het eerste Zyxel kastje waar de (volgens mij) het glasvezel als eerste naar toe komt, branden de lichtjes “Speed” en “Fiber” niet meer. Ik heb een vriend er naar laten kijken en hij gaf aan dat het kabeltje naar het eerste (glasvezel)kastje defect is. Hij zei dat er in de kabel een groene en blauwe kabeltje moet zijn, waarvan de blauwe is losgescheurd. Zie foto.

Kan ik hiervoor een monteur op pad krijgen? Of waar moet ik dit regelen?

Hoor het graag, thanks!

Hallo @hassin,

Als je je profiel aanvult met je klant nummer en adres gegevens dan kan een moderator voor jou een monteur op pad sturen.


Hallo @hassin,

Als je je profiel aanvult met je klant nummer en adres gegevens dan kan een moderator voor jou een monteur op pad sturen.


Dat zou super zijn. Maak me beetje zorgen namelijk i.v.m. thuiswerken.. Met de persoonlijke hotspot valt die vaak weg.

Als het goed is heb ik alles volledig al ingevuld!


Is er toevallig een moderator online vandaag? :) 


Nee, je kan ook de klantenservice  bellen voor hey aanmaken van een ticket. De technische dienst stuurt waarschijnlijk eerst een Guidion monteur langs. Fiber netwerk monteurs worden daarna aangestuurd door de technische dienst als Guidion het niet kan oplossen.


Nee, je kan ook de klantenservice  bellen voor hey aanmaken van een ticket. De technische dienst stuurt waarschijnlijk eerst een Guidion monteur langs. Fiber netwerk monteurs worden daarna aangestuurd door de technische dienst als Guidion het niet kan oplossen.

Super, ik heb meteen gebeld. Als het goed is wordt er een monteur aangestuurd maar krijg ik dit nog te horen?

Daarnaast had de Odido-medewerker over een voucher die hij zou kunnen sturen als ik een Odido/Ben simkaart zou hebben om daarmee internet te hebben. Ik heb zelf een mobiele abonnement bij odido met onbeperkt data maar de Odido medewerker gaf alsnog het advies om een prepaid simkaart te halen? Iemand die snapt wat hiermee bedoeld werd? :)


Hallo @hassin 

Klanten die zonder internet zitten krijgen een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden, de voucher is te gebruiken met een simkaart van Odido of Ben en indien je geen abonnement hebt dan kan je ook een prepaid simkaart gebruiken.


Hoi hoi. Ik zou binnen 24 uur gebeld worden maar ik heb nog steeds niets vernomen. Kan er iemand mee kijken?


@hassin Mijn excuses dat er nog geen contact is opgenomen. Ik kijk graag met je mee! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat mijn collega’s van de technische dienst nog druk bezig zijn met het onderzoek. Zodra er meer bekend is, zullen zij hierover contact opnemen. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik doe het graag! 

 


@hassin Mijn excuses dat er nog geen contact is opgenomen. Ik kijk graag met je mee! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat mijn collega’s van de technische dienst nog druk bezig zijn met het onderzoek. Zodra er meer bekend is, zullen zij hierover contact opnemen. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik doe het graag! 

 

Dank voor de snelle reactie. Kun jij een indicatie geven hoelang dit ongeveer kan duren? Er valt namelijk nu nog niet heel veel te onderzoeken aangezien het probleem al bekend is 😀


Reageer