Beste mensen,
Vanaf mijn T-Mobile thuis-internet kan ik niet bij mijn zakelijke website en evenmin bij mijn zakelijke e-mail. Als ik in plaats daarvan via een hotspotje op mijn telefoon mijn website bezoek, lukt dat wel.
In eerste instantie dacht ik dat het probleem bij mijn provider lag, maar dat blijkt niet het geval. Ik heb wat tests uitgevoerd en wat blijkt: ook als ik een VPN-extentie aanzet in mijn browser kan ik gewoon vanaf het T-Mobile netwerk naar mijn zakelijke website en naar mijn zakelijke e-mail (althans in de browser).
Kortom: het heeft er alle schijn van dat T-Mobile bepaalde domeinen blacklist. Het gaat in mijn geval om www.hydroconsult.nl Nu zou het me niet verbazen want enkele dagen geleden ontving ik onbestelbaar-replies op mails die ik nooit had verstuurd. Daarop heb ik uiteraard direct mijn wachtwoorden gewijzigd.
Maar de hamvraag is nu: hoe kan ik door T-Mobile weer worden gewhiltelist?
Groet
Siebe Bosch