Skip to main content

Goedenavond,  ik stap binnenkort over van Ziggo naar T-mobile met alleen internet. Het kastje op de foto is een jaar geleden geplaatst door een Ziggo monteur. Nu denk ik dat de T-mobile aansluiting hier niet op past of heb ik dit fout? Is het wel mogelijk met de hulp van een T-mobile monteur om hier een passende aansluiting van te maken? Dank!

Hallo @Lucaswittebrood 

Dit is een COAX aansluiting die niet door T-Mobile wordt gebruikt. Heb je toevallig iets van onderstaande in je woning?

Neem ook eens een kijkje in de meterkast of zie je misschien een losse telefoonkabel?

Beste Waqqas, bedankt voor je antwoord. Ik had me al verdiept in de mogelijke aansluitingen, maar kan nergens iets vinden. Nu denk ik dat achter de huidige aansluiting,  op de foto, ooit de telefoonaansluiting heeft gezeten. Of is dit niet mogelijk? Groet Lucas

@Lucaswittebrood 

Als je echt nergens een telefoonkabel of één van bovenstaande aansluiting kan vinden of de KPN kabel in een blauwe mantel in de kruipruimte bijvoorbeeld dan kan het zo zijn dat de aansluiting ergens is weggewerkt, in dat geval kan een monteur komen om het aansluitpunt te vinden zodra het contract is ingegaan.

Bedankt voor je antwoorden Waqqas. Ik ga een monteur inschakelen zodra het contract ingaat. Fijne avond.

Reageer