Hallo @kellyvdw9
Heb je Dit artikel ook al doorgenomen en alles gecheckt? Kijk dus of andere apps zoals YouTube wel goed werken op de Formuler en de verbinding moet stabiel zijn.
Hallo @kellyvdw9
Heb je Dit artikel ook al doorgenomen en alles gecheckt? Kijk dus of andere apps zoals YouTube wel goed werken op de Formuler en de verbinding moet stabiel zijn.
Jazeker, hij wil alleen niet verbinden met de portal!
Hallo @kellyvdw9
Heb je Dit artikel ook al doorgenomen en alles gecheckt? Kijk dus of andere apps zoals YouTube wel goed werken op de Formuler en de verbinding moet stabiel zijn.
Jazeker, hij wil alleen niet verbinden met de portal!
@Waqqas
@kellyvdw9
Je zou hier misschien eens kunnen kijken of je IP adres ergens blacklisted staat.
Indien mogelijk zou je ook nog de modem of mediaconverter (bij glasvezel) stroomloos kunnen laten voor 24/48 uur met de hoop dat je een nieuwe IP adres krijgt toegewezen.
@Waqqas zie hier. Maar heb er zelf weinig verstand van hoor!
@kellyvdw9
Het zal wel goed zijn, die ene die wel rood is, is volgens mij bij alle T-Mobile thuis klanten. Is de 2de optie voor een nieuwe IP adres een mogelijkheid?
@kellyvdw9
Je zou hier misschien eens kunnen kijken of je IP adres ergens blacklisted staat.
Indien mogelijk zou je ook nog de modem of mediaconverter (bij glasvezel) stroomloos kunnen laten voor 24/48 uur met de hoop dat je een nieuwe IP adres krijgt toegewezen.
Wij hebben hier nog geen glasvezel liggen helaas @Waqqas
@kellyvdw9
Het zal wel goed zijn, die ene die wel rood is, is volgens mij bij alle T-Mobile thuis klanten. Is de 2de optie voor een nieuwe IP adres een mogelijkheid?
Leg me even uit hoe ik dat dan doe.. haha
@kellyvdw9
Dan gewoon de modem voor 24/48 uur stroomloos laten indien dat mogelijk is voor je.
@kellyvdw9
Dan gewoon de modem voor 24/48 uur stroomloos laten indien dat mogelijk is voor je.
Heb ik zojuist gedaan, ik wacht het af!
@Waqqas geen resultaat helaas
@kellyvdw9
Heb je wel een nieuw IP adres toegewezen gekregen of dat ook niet?
@kellyvdw9
Heb je wel een nieuw IP adres toegewezen gekregen of dat ook niet?
Zo te zien wel (denk ik?)
@kellyvdw9
Je herinnert je hopelijk nog wel een stukje van het IP adres of je hebt het ergens opgeslagen?
hier zie je wat je huidige IP adres is.
@kellyvdw9
Je herinnert je hopelijk nog wel een stukje van het IP adres of je hebt het ergens opgeslagen?
hier zie je wat je huidige IP adres is.
In de portal waar je de link moet invullen beginpagina zegmaar, waar ook je Mac etc staat daar staat wel een ander ip adres. Maar weet niet of je die bedoelt
@Waqqas zie overal verschillende ip adressen staan, dus weet niet precies naar welke ik moet kijken haha
@kellyvdw9
Je herinnert je hopelijk nog wel een stukje van het IP adres of je hebt het ergens opgeslagen?
hier zie je wat je huidige IP adres is.
Als je deze link opent dan zie je maar 1 IP adres en dat is het externe IP adres wat je van T-Mobile toegewezen krijgt, deze zou nu veranderd moeten zijn.
Maar omdat je nog steeds hetzelfde probleem ervaart, is hij misschien nog hetzelfde als voorheen?
Hij doet het inderdaad nog niet, moet de persoon waarbij ik het abbonement heb ook iets wijzigen in zijn systeem of maakt dat niks uit? @Waqqas
Hi @kellyvdw9, super om te zien wat voor goede tips @Waqqas al met je heeft gedeeld! Ik wil dan ook nog één keer bij je aanklopen @Waqqas, met de vraag of jij hier nog een extra advies voor in petto hebt? Merci, topper!
@kellyvdw9 heb je het Formuler kastje ook al eens verbonden met de WiFi van de T-Mobile modem?
Of misschien een andere internetkabel of andere poort?
Ja hij is verbonden met wifi en kabel, zelfs al andere internet kabel geprobeerd maar werkt ook niet. YouTube en Netflix werken gewoon op de box, als ik de internetkabel in mijn smart tv doet werkt Netflix en YouTube ook gewoon dus daar ligt het niet aan @Waqqas
Hi @kellyvdw9, super om te zien wat voor goede tips @Waqqas al met je heeft gedeeld! Ik wil dan ook nog één keer bij je aanklopen @Waqqas, met de vraag of jij hier nog een extra advies voor in petto hebt? Merci, topper!
Helaas alleen nog geen tv @Lisa
@kellyvdw9,
dus internet en Wi-Fi werken normaal blijkbaar en ligt het niet aan de ISP (T-Mobile Thuis).
Hij doet het inderdaad nog niet, moet de persoon waarbij ik het abbonement heb ook iets wijzigen in zijn systeem of maakt dat niks uit? @Waqqas
Dus je maakt gebruik van een illegaal systeem om TV te kijken waarvoor je maandelijks aan de illegale aanbieder hiervan betaald?
Hoop en verwacht dat dit topic snel op slot gaat, of laat T-Mobile zich in met zulke zaken?
@kellyvdw9 Het staat je natuurlijk geheel vrij om op die manier tv-kanalen te ontvangen, houd er dan echter wel rekening mee dat je niet bij je provider kunt aankloppen voor support wanneer bepaalde zaken niet goed werken. Wij ondersteunen geen producten of diensten van andere partijen, hoe legaal of grijs gebied dit ook moge zijn!
Ik raad je aan om nog eens contact op te nemen met de aanbieder van dat platform, wellicht zijn er configuraties die niet overeenkomen of is de server van de aanbieder geblacklist. Dit zien we namelijk wel vaker bij IPTV-partijen. Ik wens je veel succes!
Dit topic gaat nu op slot.