Skip to main content

Beste Allen,

 

ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.

 

zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV. 

ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.

het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.

 

Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream  verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.

 

kan iemand mij hierbij helpen ajb?

 

Hi Sven, 

Factory reset is gedaan als het goed is moet je hem nu kunnen vinden. 

Fix staat erop! 


Thanks @Sven-TMT 


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Staat erin. Dus moet zichtbaar zijn. 

 


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Staat erin. Dus moet zichtbaar zijn. 

 

Fix staat erop


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Staat erin. Dus moet zichtbaar zijn. 

 

Fix staat erop

Het werkt! mijn dank ik groot!

 


Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 


Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 

Fix staat erop! 


Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 

Fix staat erop! 

super! Dank u wel! Het werkt weer ;) 

 


@Sven-TMT  @Lisa  Ik heb ook zelfde issue graag ook bij mij de fix doorvoeren. bij voorbaat dank.


@Sven-TMT  @Lisa  Ik heb ook zelfde issue graag ook bij mij de fix doorvoeren. bij voorbaat dank.

Het klantnummer in je profiel is niet juist. het zijn 3 letter en 5 cijfers


Ik heb hetzelfde probleem

Zouden jullie dit voor mij kunnen oplossen?

Alvast bedankt!

 

En als jullie het gefixt hebben, kan ik dan in de toekomst de modem factory resetten (als dit nodig blijkt te zijn) zonder dat weer problemen veroorzaakt? 

 

@Sven-TMT   @Lisa 


Hoi daar!

Ik heb sinds vandaag ook mijn lopende internet abonnement, maar ik heb hetzelfde probleem op dit moment zoals velen hier. Zouden jullie voor mij ook een fix kunnen regelen? Zou ik waarderen.

Alvast bedankt!

@Lisa @Sven-TMT 


Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Zouden jullie het kunnen fixen? Alvast bedankt!


 Hallo,

 

@Sven-TMT @Lisa 

ik heb hetzelfde probleem iptv werk niet meer met mijn nieuwe t mobile modum graag ook de fix bij mij doorvoeren.

alvast bedankt

klantnr: oBEWERKT DOOR MODERATOR]

 

 


 Hallo,

 

@Sven-TMT @Lisa 

ik heb hetzelfde probleem iptv werk niet meer met mijn nieuwe t mobile modum graag ook de fix bij mij doorvoeren.

alvast bedankt

klantnr:  CTB25623 

 

 

Ik zou je klantnummer niet in het openbaar zetten.

In je profiel kun je je klantnummer kwijt, deze is dan alleen te zien voor t-mobile 


Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Hoi Sven, Ik heb sinds vandaag T-mobile. zou de fix ook voor mij willen realiseren?

 


Hallo Sven, 

Ik heb gereageerd op een oud bericht en weet niet of dit dan bij je overkomt. 

Ik heb sinds vandaag t-mobile. zou je de  fix ook voor mij willen regelen?

 

Alvast bedankt!

Groetjes Kolnkit

 

@Lisa 

@Sven-TMT 


Hallo @kolnkit ,

Ik heb uit een ander topic een antwoord gezien van een moderator en dat was als volgt: Er staat voor 27 februari een firmware upgrade gepland. Deze bevat ook de fix voor dit probleem. Ze gaan dus als het goed is nu niet meer individueel fixen uitvoeren.

EDIT: hier het complete antwoord:

 Goedemiddag , de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd


Hallo @kolnkit ,

Ik heb uit een ander topic een antwoord gezien van een moderator en dat was als volgt: Er staat voor 27 februari een firmware upgrade gepland. Deze bevat ook de fix voor dit probleem. Ze gaan dus als het goed is nu niet meer individueel fixen uitvoeren.

EDIT: hier het complete antwoord:

 Goedemiddag , de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd

Dank je @soepkip67 voor de reactie. wachten we de firmware even af. 


Hallo @kolnkit ,

Ik heb uit een ander topic een antwoord gezien van een moderator en dat was als volgt: Er staat voor 27 februari een firmware upgrade gepland. Deze bevat ook de fix voor dit probleem. Ze gaan dus als het goed is nu niet meer individueel fixen uitvoeren.

EDIT: hier het complete antwoord:

 Goedemiddag , de fix kan pas vanaf 27 februari weer toegepast worden. Dat heeft te maken met het klaarmaken van de firmware op alle T54's. We willen deze gaan uitrollen op breder vlak in plaats van iedere keer reactief de workaround toe te passen. Ik kom hier te zijner tijd op terug, beloofd

Nou top is dat ey! 10 dagen zonder tv zitten. Dezelfde dag wanneer ik een reactie had geplaatst werden er nog handmatig fixes eruit gegooid. Nu nogsteeds geen reactie van n moderator.


Sinds ik het tmobile modum heb, werkt mijn iptv niet. Ik wil graag gebruik maken van de fix. 


@Sven-TMT 

 

Ik heb pas klant bij tmobile thuis internet.

Alleen ik heb stb smart (iptv) op mijn tv..helaas word de app geblokkeerd. Door mijn zyxel t54. Zou jij de fix misschien erin kunnen zetten zodat ik mijn zenders kan kijken.


@Sven-TMT sinds een week problemen met internet op smart tv. Hoorde dat ik jou hiervoor kan benaderen. ...