Hartstikke bedankt @Lisa. Hij werkt nu wel.
Helemaal super @rbib33! Merci voor het doorgeven en veel kijk-plezier.
@Lisa
klopt mijn oude router zat er even in.
heb nu die van jullie aangesloten.
kunnen jullie het nogmaals proberen?
alvast bedankt.
Hi @TheJoker40, helemaal top - dankjewel! Goed nieuws: mijn collega heeft de permanente fix ook bij jou doorgevoerd vandaag. Kun je aangeven of je dit ook zo ervaart?
@Lisa
Het is opgelost tot zo ver ik het kan zien.
Kan jij mij precies aangeven wat de backoffice team heeft uitgevoerd en waar het hem in zat?
@TheJoker40 Fijn dat het dan ook bij jou gelukt is met de permanente fix! Ik zal navragen bij Lisa wat de fix precies inhoudt en kom er dan snel op terug. Zij is echter vrij vandaag dus het zal op z’n vroegst morgen worden.
Hi @TheJoker40, hiervoor heb ik aangeklopt bij één van mijn collega's! Dit maakt deel uit van onze beveiligingsverbeteringen waarbij we in bepaalde situaties deze oplossing moeten toepassen. Hopelijk heb ik je zo iets meer duidelijkheid kunnen geven.
Vanaf vanmiddag overgestapt van KPN naar Tmobile internet thuis en ook ik kan geen iptv meer kijken. Iptv provider ziet geen issues aan zijn kant en toevallig kom ik nu dit ticket tegen wat mij dus aan t denken zet… ben dus niet de enige die hier last van heeft. Workaround, prima als dat een oplossing is, maar dat lijkt mij niet de juiste manier of methode vanuit tmobile. Dit schijnt een issue te zijn bij de type t54 modems met blijkbaar t zelfde firmware wat hetgene blokkeert….
Laat eens wat slimmere mensen naar dit probleem kijken vanuit tmobile en gooi svp een ander firmware de deur uit!
I also has the same problem with my t54. I requested the t50 today. The customer service told me that it is not for sure that I will receive the t50 and it depends on the technical team! I find it really strange that t mobile know about this issue and they haven’t fixed it yet!
Hi @TheJoker40, merci voor de moeite van het omruilen van het modem! Ik heb mijn collega hier vandaag een seintje van gegeven, maar hij zag nog steeds het andere modem terug. Kan het kloppen dat je het van het weekend toch weer hebt omgewisseld? Weet dat ik graag de fix bij jou wil doorvoeren als het juiste modem hangt.
Hi @rbib33, goed nieuws - dit kunnen we zeker oplossen! De permanente fix is bij jou doorgevoerd. Ervaar je dit zelf ook?
@Lisa @Demi I have the same problem can you please help! I have been contacting customer service for weeks now! PLEASE HELP
@Lisa Zou je het svp. ook voor mij willen aanpassen (de fix doorvoeren) ? Ik heb hetzelfde probleem als The joker. Alvast bedankt!!
@TheJoker40 dank voor je updates in deze topic, het heeft mij zoveel tijd en frustratie bespaard, door al jouw updates te volgen kon ik een beetje inschatten waar het probleem zou liggen.
Mijn situatie:
- LG tv + Syxel T54 bekabeld = wel iptv
- Sams tv + Syxel T54 bekabeld = geen iptv
- Sams tv + Wifi hotspot (mobiel) = wel iptv.
Het lijkt dus dat de combinatie Samsung tv met Syxel T54 niet goed werkt op het gebied van IPTV.
Ik hoop dat het in de toekomst wordt opgelost door t-mobile middels een automatische update voor alle klanten.
@Tshikos
Geen dank. Het heeft me bijna 1.5 maand tijd, heel veel frustraties , random afgesloten meldingen bij de backoffice en lelijke gesprekken met de klantenservice gekost om het opgelost te krijgen. En dan ook nog de valse beloftes horen van de klachtenafdeling is ook nog een onderdeel hiervan.
Hoop dat iedereen die problemen heeft het kan laten oplossen d.m.v de “fix”’die ze toepassen
Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you!
Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen.
Spreek ik je daar verder @Tshikos?
Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you!
Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen.
Spreek ik je daar verder @Tshikos?
@Lisa Thank you so much I will reply as soon as I get the problem fixed. Thank you once again!
Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you!
Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen.
Spreek ik je daar verder @Tshikos?
@Lisa Thank you so much I will reply as soon as I get the problem fixed. Thank you once again!
@Lisa please let me know as soon as you hear something from your colleague!
@Lisa Zou je mij ook aub kunnen helpen. Sinds mijn overstap naar t-mobile kan ik ook niet meer iptv kijken vanwege de T54.
Hi @e.a.c, you're very welcome! I asked on Friday if the fix was already implemented, but I didn't receive a reaction to that question anymore. So I asked if my colleague can let me know tomorrow morning if he already implemented the fix for you. I'll keep you posted.
Hi @Yasjeozer, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik help je hier graag bij en heb jouw klantnummer vandaag doorgezet naar mijn collega. Zodra hij de fix morgen heeft doorgevoerd, dan laat ik dat aan je weten.
Hi @e.a.c, you're very welcome! I asked on Friday if the fix was already implemented, but I didn't receive a reaction to that question anymore. So I asked if my colleague can let me know tomorrow morning if he already implemented the fix for you. I'll keep you posted.
Hi @Yasjeozer, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik help je hier graag bij en heb jouw klantnummer vandaag doorgezet naar mijn collega. Zodra hij de fix morgen heeft doorgevoerd, dan laat ik dat aan je weten.
@Lisa Super dank!
Goedeavond. Ik ondervind ook hetzelfde probleem met mijn samsung tv, iptv en modem. Zou dit ook voor mij opgelost kunnen worden. Mvg rakesh
Hi @Rakesh J, helemaal top dat je dit doorgeeft! Ook jouw klantnummer heb ik net gelijk doorgespeeld naar mijn collega. Zodra ik doorkrijg dat de fix is doorgevoerd, dan laat ik dat meteen weten!
Hi @e.a.c, zojuist heb ik doorgekregen dat de fix bij jou is doorgevoerd! Kun je aangeven of je nu helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het graag.
Hi @Rakesh J, ik wil je graag laten weten dat de fix deze ochtend ook bij jou is doorgevoerd! Kun je laten weten of je direct een verbetering opmerkt? Dan kan ik dat doorspelen naar mijn collega, merci.
Hi @Yasjeozer, graag laat ik weten dat ook bij jou de fix is doorgevoerd! Kun je laten weten of je een verbetering opmerkt? Fingers crossed.
Hi @e.a.c, zojuist heb ik doorgekregen dat de fix bij jou is doorgevoerd! Kun je aangeven of je nu helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het graag.
Hi @Rakesh J, ik wil je graag laten weten dat de fix deze ochtend ook bij jou is doorgevoerd! Kun je laten weten of je direct een verbetering opmerkt? Dan kan ik dat doorspelen naar mijn collega, merci.
Hi @Yasjeozer, graag laat ik weten dat ook bij jou de fix is doorgevoerd! Kun je laten weten of je een verbetering opmerkt? Fingers crossed.
@Lisa Werkt perfect!! Mijn dank is enorm groot
@Lisa
Hi Lisa,
Sinds gisteren ook nieuwe klant bij T-mobile en ervaar hetzelfde probleem.Kan geen gebruik maken van mijn iptv.Zou je de Fix ook mij kunnen doorvoeren?
Mijn dank is groot.
Groetje Amina
@Lisa super iptv doet het nu. Super bedankt.
@Lisa Zo te zien ben jij de held van dit topic Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik heb na een week geen internet dan vandaag eindelijk Internet van T-mobile. Nu heb ik dus ook het probleem dat ik geen IPTV stream meer kan laden op mijn TV. Na lang onderzoek kwam ik eindelijk dit topic tegen.
Ik heb dus ook een Zyxel T-54
Kortom, kun jij of een van je collega's deze fix ook bij mij uitvoeren, please??
Alvast bedankt voor jullie inzet!
Met vriendelijke groet,
Teysir
Hi @Yasjeozer, helemaal top - super dat je weer zonder zorgen tv kunt kijken!
Hi @Youssef-4, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Super leuk om te lezen dat je hier nieuw bent. Dat kunnen we zeker en ik heb jouw klantnummer dan ook gelijk doorgespeeld deze ochtend naar mijn collega. Ik krijg zo een seintje als hij dit heeft gefixt en dan laat ik het aan je weten.
Hi @Rakesh J, super om te lezen - yay! Veel kijk-plezier en merci voor het melden.
Hi @Mr-T, ik word helemaal vrolijk van jouw compliment - thanks! Yes, hier help ik je heel graag bij. Ook jouw klantnummer heb ik doorgezet naar mijn collega en hij gaat dit zo snel mogelijk doorvoeren. Ik laat het je weten als dit is doorgevoerd, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van IPTV .
Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden.