Skip to main content

Klopt het dat er recent onderhoud geweest is waardoor mijn IP-adres veranderd is?

Ik snap dat T-Mobile geen vast IP adres kan garanderen (waarom eigenlijk niet?), maar een berichtje hierover lijkt mij wel op zijn plaats, zeker omdat ik als (gedwongen) thuiswerken met mijn bedrijf communiceer via een VPN en mijn IP adres gewhitelist is.

Nu moet ik mijn IP adres weer laten veranderen door onze systeembeheer.

Het werkt gelukkig weer, maar nogmaals, een wat betere communicatie lijkt mij zeer nuttig.

 

Gr. Harmen

Hallo @Harmen70 

Er is onderhoud geweest in de nacht van 29 op 30 september en er zijn wel meerdere mensen die een nieuwe ip hebben gekregen, lees hier meer.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/info-onderhoud-internet-tv-en-bellen-van-29-op-30-september-325924


Ok bedankt. Ik heb daar nog wat gepost. Deze draad kan op slot.