Sinds de omleiding naar Duitsland door T-Mobile en nu weer de re-routereing naar Nederland is de max snelheid van mijn 500/500 abo ongeveer 160mbit up en 180 mbit down ! Tel daarbij bij op dat de 200/200 en 500/500 abo’s geschrapt zijn bij nieuwe aansluiting en mij NIET gegarandeerd kan worden dat mijn huidige 500/500 op WBA blijft, lees KPN, wordt het tijd om z.s.m. maar over te stappen naar of KPN of de opvolger van XS4All te weten Freedom Internet.
En deze praktijken en de listige manier waarop klanten overgehaald worden om maximaal voordeel te krijgen door de nieuwe voorwaarden te accepteren bij zowel vast en mobiele aansluiting voor totaal euro 25,= per maand ! jaja maar wel max 100 mb snelheid dan in WBA gebied! Ik betaal 50 euro alleen voor de 500/500 mbit internet,naast mijn thuis tv en 2x unlimited mobiel, en dan dit gepruts van T-Mobile alleen om bij KPN een lager tarief te bedingen voor huurlijnen! Bouw a.u.b. je eigen ODF netwerk in Nederland! Welk zichzelf respecterend en “modern” telecom bedrijf in Nederland wil nu nog afhankelijk zijn van de grollen van een ander(KPN). T-Mobile; 3 jaar ben ik tevreden klant geweest en nu voel ik mij
“genaaid” en nee: ik vind het niet lekker, doe er wat aan!
Marksch