Skip to main content

Sinds de omleiding naar Duitsland door T-Mobile en nu weer de re-routereing naar Nederland is de max snelheid van mijn 500/500 abo ongeveer 160mbit up en 180 mbit down ! Tel daarbij bij op dat de 200/200 en 500/500 abo’s geschrapt zijn bij nieuwe aansluiting en mij NIET gegarandeerd kan worden dat mijn huidige 500/500 op WBA blijft, lees KPN, wordt het tijd om z.s.m. maar over te stappen naar of KPN of de opvolger van XS4All te weten Freedom Internet.

En deze praktijken en de listige manier waarop klanten overgehaald worden om maximaal voordeel te krijgen door de nieuwe voorwaarden te accepteren bij zowel vast en mobiele aansluiting voor totaal euro 25,= per maand ! jaja maar wel max 100 mb snelheid dan in WBA gebied! Ik betaal 50 euro alleen voor de 500/500 mbit internet,naast mijn thuis tv en 2x unlimited mobiel, en dan dit gepruts van T-Mobile alleen om bij KPN een lager tarief te bedingen voor huurlijnen! Bouw a.u.b. je eigen ODF netwerk in Nederland! Welk zichzelf respecterend en “modern” telecom bedrijf in Nederland wil nu nog afhankelijk zijn van de grollen van een ander(KPN). T-Mobile; 3 jaar ben ik tevreden klant geweest en nu voel ik mij

“genaaid” en nee: ik vind het niet lekker, doe er wat aan!

Marksch

Om T-Mobile niet te zeer te verwarren een updateje van mij aan @Marksch.

Hier komt de 27e voor de 3e maal een monteur van KPN 🙂  :(


Bijna 2020….ik snap dat in de dagen net voor en na Kerst er minder activiteit is in “problem solving” maar het zou als klant wel fijn zijn als je op de hoogte word gehouden van de status….

Heb nu 2 maanden ingeklapte “snelheid” en nu 1 maand bezig met T-mob om het opgelost te krijgen.

Wil iemand mij de status geven, wanneer komt KPN in actie om in de wijkcentrale e.e.a. te checken,

te verbeteren en mij mijn gecontracteerde snelheid te leveren?? Lijkt wel een zwart gat hier….

Enfin, wordt hopelijk vervolgd… Guten Rutch ins Neujahr!

Greetz, Marksch.


Hey @Marksch,

Ik heb net bij onze techneuten een verzoek ingediend om dit probleem met prioriteit op te pakken. Ik verwacht deze week een terugkoppeling te krijgen. Zodra we meer weten, brengen we je op de hoogte. Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling!


@Marksch is het probleem bij jou verholpen ? Aan mijn kant is er een poort move uitgevoerd zonder resultaat :(


Hallo,

9 Januari j.l. is een monteur/specialist van een door T-mobile ingeschakeld bedrijf aan huis geweest, ik kon niet aanwezig zijn helaas.Wat er precies gebeurd is weet ik niet, zou nog een “rapport” krijgen.Feit is dat de snelheid terug is mits ik alleen de Draytek gebruik.Mijn Fritz! 7390 hangt  nu achter de Draytek maar slechts alleen voor SIP telefonie/DECT. Mijn oude set-up van TP-link managed 8p-switch met 2 SFP poorten en vlan instellingen voor Internet en TV en mijn Fritz! als dhcp server, ( dus geheel zonder de Draytek) welke t/m 22 okt 2019 perfect werkend was, heb ik nog niet weer opgezet. Laat het nu ff zo.Volgens specialist was de Fritz! de bottleneck, hij zou “verouderd” zijn?? 

 


Reageer