Skip to main content

Hallo, wij ondervinden al tijden problemen met het netwerk. We maken gebruik van de Zyxel T50 modem met de Deco M9 als mesh erachter. Uiteindelijk is de enige oplossing om de modem van Odido opnieuw op te starten. Dit gebeurd gemiddeld meer dan 1x per week. 

Nu lees ik in gerelateerde topics (

) dat het opnieuw aanmelden op de ONT de oplossing is.

Mijn vraag is nu: hoe kan ik zelf opnieuw aanmelden op de ONT? 

Hi @Pedro1977, ik wil er graag voor zorgen dat alles vlekkeloos gaat werken zonder dat je continue het modem moet rebooten! Ik kan de ONT opnieuw voor je registreren. Dit kun je niet zelf doen. Wat anders eventueel ook een oplossing kan zijn, is om jouw Zyxel T-50 modem om te wisselen voor een Zyxel T-56. Meer informatie hierover vind je in dit topic over dit nieuwe modem: Zyxel T-56: hoe werkt het? | Odido community. Laat maar weten of ik dit voor je kan doen of dat je alleen de ONT opnieuw geregistreerd wilt hebben! 😊


Hallo, wij ondervinden al tijden problemen met het netwerk. We maken gebruik van de Zyxel T50 modem met de Deco M9 als mesh erachter. Uiteindelijk is de enige oplossing om de modem van Odido opnieuw op te starten. Dit gebeurd gemiddeld meer dan 1x per week. 

Nu lees ik in gerelateerde topics (

) dat het opnieuw aanmelden op de ONT de oplossing is.

Mijn vraag is nu: hoe kan ik zelf opnieuw aanmelden op de ONT? 

Hallo Demi, dank voor je snelle reactie.

in dit geval zou ik graag gebruik willen maken van de mogelijkheid om de modem te vervangen door de Zyxel T-56. Ik hoop dat daarmee het probleem definitief is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Pieter


Hoi @Pedro1977, dat regel ik absoluut graag voor je! Ik heb meteen de handen uit de mouwen gestoken en er komt snel een Zyxel T-56 jouw kant op.

Ik heb er vertrouwen in dat je snel weer volledig kan genieten! 😃


Hoi @Pedro1977, dat regel ik absoluut graag voor je! Ik heb meteen de handen uit de mouwen gestoken en er komt snel een Zyxel T-56 jouw kant op.

Ik heb er vertrouwen in dat je snel weer volledig kan genieten! 😃

Hoi Cal, super, ik wacht met spanning af. Bedankt voor de snelle service!


Reageer