Beste team,
Wij hebben constant problemen met onze internetverbinding, zowel via wifi (ook dicht bij basisstation) als bedraad. Zowel mediaconverter als router hebben we meerdere malen gereset. We hebben overigens geen problemen (zover bekend) met telefoon en televisie.
Graag jullie advies
Bladzijde 1 / 1
Je zou je WAN lampje in de gaten moeten houden wanneer je problemen ondervind; anders kunnen ze bij webcare (daarvoor telefonisch contact opnemen) een lijnmeting uit laten voeren.
Hey @wijnandl ,
Ik heb gelijk je modem uitgelezen. Gelukkig heb ik daar geen fouten weten te bespeuren! Weet je toevallig wat voor lampjes er op je modem branden bij een uitval? En werkt je TV wel wanneer je Wifi wegvalt? Daarnaast raad ik je ook een fabrieksreset van je modem aan. Ik hoor graag van je!
Ik heb gelijk je modem uitgelezen. Gelukkig heb ik daar geen fouten weten te bespeuren! Weet je toevallig wat voor lampjes er op je modem branden bij een uitval? En werkt je TV wel wanneer je Wifi wegvalt? Daarnaast raad ik je ook een fabrieksreset van je modem aan. Ik hoor graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.