Skip to main content
Onze internetverbinding valt continue weg. Zowel als ik bekabeld of via WiFi verbinding verbonden ben. Aan de router zijn geen instellingen gewijzigd. Kan het zijn dat de router slechter wordt?
Hoi TheChair!



Welkom op onze Community. Je bent hier van harte welkom voor al jouw T-Mobile Thuisvragen. Ik ga je dan ook direct verder helpen met jouw wegvallende internet. Heb je ook een TV Box van T-Mobile Thuis? Merk je dat als je TV kijkt, dat dit ook wegvalt? Heb je een eigen router aangesloten, of maak je gebruik van het modem van ons? Je kunt in ieder geval al een reset proberen terwijl ik jouw antwoorden afwacht. Een reset doe je zo:



1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.

2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.

3. Wacht 1 minuut.

4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.

5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).

6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.



Laat het me weten wat de antwoorden zijn, ik sta voor je klaar!

Reageer