Skip to main content

Goedemorgen.

Kunt u mij vertellen wat ik extra moet doen om internet te krijgen?

Ik heb de modem zelf geïnstalleerd, de glasvezel vandaag geactiveerd en het internetpictogram is nog steeds rood. Opnieuw opgestart, natuurlijk. Maar nog steeds geen internet.

Alvast bedankt voor uw hulp 

Groeten,

inna

Wat is de activatie datum volgens de verstrekte informatie?

Het is vandaag.

Ah, dan gaat dat voor 18:00 gebeuren. De engineers worden vandaag op pad gestuurd om patches te plaatsen.

Heel erg bedankt voor het verduidelijken van mijn situatie!

Fijne dag!)

Hallo @inna_ivanova 

Komt de Guidion monteur niet? Indien je GPON of XGSPON hebt dan moet de mediaconverter waarschijnlijk nog geregistreerd worden?

Je kreeg als het goed is ook een email om een afspraak met de Guidion monteur te maken.

Ik weet niet precies welke mediaconverter ik heb, en ik kan er niet naar kijken omdat ik aan het werk ben. Ik heb een afspraak met Monter van Guidion op 02.06. Maar ik heb geprobeerd het zelf te installeren. Omdat het internetprobleem erg belangrijk is.

*afspraak met monteur van Guidion op 02.07

@inna_ivanova misschien kan je bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232766 om die afspraak te vervroegen?

Hartelijk dank voor het advies!

Ik zal precies dat proberen te doen.

Hoi @inna_ivanova, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Ik zie in de metingen dat je Internet op dit moment werkend is. Ervaar je dit ook op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hallo Ishana 👋

Ja, alles werkt! De hele familie is zo gelukkig als maar kan!!!!)

Ik heb het afspraak van de monteur geannuleerd omdat het niet nodig is.

Vertel me alsjeblieft dat de betaling automatisch van mijn rekening wordt gehaald, toch?

@inna_ivanova 

De facturering gaat via automatische incasso.

Hi @inna_ivanova, wat fijn om te lezen! Bedankt voor deze update. Incasso gaat inderdaad automatisch, hier heb je akkoord voor gegeven tijdens het afsluiten van het abonnement. Dit doen wij aan het einde van de maand. De startdatum is nu officieel 17-06-2024. Geniet van de verbinding! 😁

Hartelijk bedank!!!

Fijne dag.

Groeten,

Inna 

Reageer