Onderwerp: Internetstoring sinds 18 november - Dringende Oplossing Gewenst
Hallo Odido Community,
Sinds de avond van 18 november heb ik geen werkende internetverbinding meer thuis. De volgende dag heb ik contact opgenomen met de klantenservice, waarna op 21 november een monteur van Guidion langs kwam om de storing te verhelpen. Helaas bleek het probleem complexer te zijn, en de monteur gaf aan dat de netwerkbeheerder ingeschakeld moest worden. Sindsdien is het echter erg stil geworden.
Op vrijdag werd me verteld dat er blijkbaar geen ticket was aangemaakt voor het probleem, en dit werd alsnog gedaan. Na het weekend heb ik meerdere keren gebeld, maar telkens kreeg ik te horen dat er nog geen terugkoppeling was van de netwerkbeheerder. Dinsdag werd me gezegd dat de ticket was opgepakt en dat mijn verbinding elk moment hersteld zou moeten zijn, met de belofte dat het uiterlijk donderdag opgelost zou zijn. Vandaag, donderdag, heb ik opnieuw gebeld en werd me verteld dat het probleem nog niet is opgelost en dat de backoffice de ticket nog niet had opgepakt. De medewerker gaf aan dat het mogelijk nog dagen zou duren, waardoor ik het tweede weekend zonder internet zal zitten.
Dit begint nu wel erg frustrerend te worden. Ik heb in het verleden al meerdere vervelende ervaringen gehad met Odido, zoals onverwachte wijzigingen in mijn contract en eerdere lange periodes zonder internet, maar deze situatie lijkt echt de kers op de taart te zijn. Het lijkt erop dat de klantenservice geen duidelijk beeld heeft van wat er aan de hand is, en ik krijg telkens tegenstrijdige informatie. Er is weinig begrip voor mijn situatie, en ik ben het zat.
Ik verzoek Odido dringend om dit probleem deze week nog op te lossen. De technische details van het probleem zijn als volgt: het glasvezelkastje toont een groen knipperend 'pon'-lampje nu, geen lampje brandt bij 'los', en de rest is groen. De router heeft groene lampjes, behalve het internetbolletje, dat rood blijft.
Ik hoop snel een oplossing te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Een trouwe, maar ontevreden klant.