Skip to main content

Klopt het dat er momenteel een internetstoring is in Beverwijk, 1944 EM? Op de wensite wordt niets aangegeven.

Inmiddels gesproken met klantenservice. Komt maandag een monteur langs. Is kennelijk alleen op ons adres.


Dank voor je melding @TB78! Succes met de afspraak. Ik duim mee dat je snel weer online bent!


We waren zaterdag weer online zonder iets gedaan te hebben, maar nu weer offline. 

Morgenochtend maar weer even bellen.


@TB78 Goed dat je dit gelijk aangeeft, ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een monteursverzoek uitstaat. Dit heb ik direct voor je doorgezet! 

Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak met de monteur in te plannen. 

Misschien val ik in de herhaling, maar ik wil je graag een Unlimited vouchercode sturen. Hiermee kun je een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online! Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toe sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? 


Hi Teresa, we hebben nog de vouchers van onze melding afgelopen vrijdag die nu nog geldig zijn. Hoop dat het probleem voordat deze verlopen opgelost is. Anders meld ik mij weer. Dank zover.


@TB78 Helemaal goed, spreken we dat af! 😊


Reageer