Skip to main content

internetstoring

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

En dan ineens pleurt je internet eruit rood licht op het modem en pon lampje knipperend op het glasvezelkastje.

Ben er zo klaar mee heb geeneens zin om odido te bellen.

Neem wel een tweede internetprovider erbij totdat ik mijn abonnement bij odido op kan zeggen.

Een en al drama terwijl de telefoondiensten gewoon goed werken.

Uitgelichte reactie

29 maart 2025

Hi ​@Bonglj, super bedankt! Ik zie hier echter direct dat je inmiddels al contact hebt gehad. Voor morgen staat er dan ook een afspraak met onze monteur. Bedankt voor het maken van de afspraak en veel succes morgen. Laat je het weten als je online bent? Dan maken wij een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest. Zo betaal je niks te veel!

5 reacties

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 28 maart 2025

Nieuwe modum bij provider, krijg je gratis, heb ik ook aan gevraagd, had ook steeds problemen, probeer dat eerst vg 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 28 maart 2025

Ligt niet aan de modem maar aan het glasvezel signaal.

Heb dit eerder gehad duurde twee weken voor het was opgelost đŸ˜±

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@Bonglj, Ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Zou je voor mij de laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ik heb in ons systeem een ander nummer staan, dan is de verificatie helemaal compleet. Ik wil graag voor je aan de slag! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 29 maart 2025

Gedaan

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Bonglj, super bedankt! Ik zie hier echter direct dat je inmiddels al contact hebt gehad. Voor morgen staat er dan ook een afspraak met onze monteur. Bedankt voor het maken van de afspraak en veel succes morgen. Laat je het weten als je online bent? Dan maken wij een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest. Zo betaal je niks te veel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen