Hi @JustinB, wat een mooi nieuws! Dit zijn inderdaad prachtige resultaten. Mijn advies zou zijn om de monteur er alsnog naar te laten kijken overmorgen, zodat je echt zeker weet of alles weer goed is. Hopelijk kan de monteur dan wellicht ook aangeven hoe dit issue uit zichzelf is opgelost. Ik ben in ieder geval heel blij dat jij weer de juiste snelheid ervaart. Super dat je dit zo goed in de gaten houdt en ons hiervan op de hoogte brengt. Ik ben erg benieuwd of de resultaten vanavond ook zo goed zullen zijn en, dus ik hoor het graag van je!
@Lisa In de avond zijn de snelheden niet goed:
https://www.speedtest.net/my-result/d/49448e8e-1f6b-4c60-a42f-16d48a1eed38
https://www.speedtest.net/my-result/d/0082d699-ac1c-4b1e-946d-c94b02a33e00
https://www.speedtest.net/my-result/d/c95c92e2-4dff-4eee-8a4d-5d08608e9cce
Hi @JustinB, thanks voor de aanvulling! Zo, hier zit inderdaad een aanzienlijk verschil in. Heel goed dat je dit bent gaan testen, zodat je dit morgen ook kan doorgeven aan de monteur. Hopelijk kan de monteur ervoor zorgen dat jij op ieder moment van de dag de juiste snelheid behaalt. Geef je ons morgen weer een korte update na het bezoek van de monteur? Fingers crossed op een mooie uitkomst!
@Lisa De monteur is helaas niet langs geweest vandaag, vanwege ziekte denk ik. Kreeg namelijk een SMS vanmorgen. Maar nu heb ik geen idee hoe verder. Als Guidion nou gewoon een nieuwe afspraak maak link verstuurd. Maarja ik denk zeker weer te simpel
Zojuist gebeld door Guidion, nieuwe afspraak voor a.s. vrijdag.
Hi @JustinB, wat balen dat de monteur niet is langsgekomen gisteren! Super dat de afspraak nu voor morgen op de planning. Ik wacht in spanning jouw update af. Laat je het weten als ik tot die tijd nog iets voor je kan betekenen?