Beantwoord
Internetsnelheid T-Mobile Thuis
@T-Mobile:
Allereerst wil ik aangeven dat het een crime is om een topic te starten hier.
Ik heb 10 minuten moeten zoeken naar de optie om dit te kunnen.
Een tip, vanuit een zoekopdracht zie je gelijk of er een topic of niet bestaat, laat het dan mogelijk zijn om direct vanuit de zoekfunctie een topic te starten.
Internetsnelheid:
Ik heb contact gehad met de Klantenservice om me hierbij te helpen, maar er was geen direct antwoord voor handen en wordt uitgezocht.
Daarom gooi ik een extra lijntje uit voor tips & tricks om mijn internetsnelheid te verbeteren.
Ik heb een T-Mobile Thuis Internet 20-abonnement, waarbij ik deze snelheid helaas niet kan halen.
Na mijn overstap van KPN Alles-in-1 Instap naar Vodafone Thuis haalde ik helaas lagere internetsnelheden dan ik gewend was en sinds de laatste internetstoringen d.d. 19 en 20 juni 2017 haal ik slechts snelheden van rond de 5 Mbps.
Het rare is dat ik sommige momenten wel weer tegen de 10/11 Mbps meet met Speedtest, wat ik gewoon ben gaan vinden bij Vodafone/T-Mobile.
Bij KPN haalde ik tegen de 15 Mbps, en bij Vodafone heb ik dit op 17 april 2017 ook éénmaal gemeten, waarna de internetsnelheid langzamer werd.
Ik ben erg benieuwd hoe dit op te lossen is.
Een tip, vanuit een zoekopdracht zie je gelijk of er een topic of niet bestaat, laat het dan mogelijk zijn om direct vanuit de zoekfunctie een topic te starten.
Internetsnelheid:
Ik heb contact gehad met de Klantenservice om me hierbij te helpen, maar er was geen direct antwoord voor handen en wordt uitgezocht.
Daarom gooi ik een extra lijntje uit voor tips & tricks om mijn internetsnelheid te verbeteren.
Ik heb een T-Mobile Thuis Internet 20-abonnement, waarbij ik deze snelheid helaas niet kan halen.
Na mijn overstap van KPN Alles-in-1 Instap naar Vodafone Thuis haalde ik helaas lagere internetsnelheden dan ik gewend was en sinds de laatste internetstoringen d.d. 19 en 20 juni 2017 haal ik slechts snelheden van rond de 5 Mbps.
Het rare is dat ik sommige momenten wel weer tegen de 10/11 Mbps meet met Speedtest, wat ik gewoon ben gaan vinden bij Vodafone/T-Mobile.
Bij KPN haalde ik tegen de 15 Mbps, en bij Vodafone heb ik dit op 17 april 2017 ook éénmaal gemeten, waarna de internetsnelheid langzamer werd.
Ik ben erg benieuwd hoe dit op te lossen is.
Beste antwoord door Bob1983
Sander schreef:
Bob1983 schreef:
@T-Mobile:
Breaking news! Doordat Bob1983 dit heeft gemeld, hebben wij onze softwaredeveloper deze functie laten toevoegen! Bedankt voor de melding. ;)
Goed nieuws!
Leuk, maar vooral handig dat de functie geïmplementeerd is......
Mijn laatste meetresultaten van deze week:
PING: 29 ms
DOWNLOAD:17.32 Mbps
UPLOAD: 3.17 Mbps
Wat mij betreft is het probleem opgelost nu, gezien de stabiele verbinding de afgelopen weken.
Het "omprikken" van de internetlijn en het stabiliseren erna heeft ervoor gezorgd dat ik van een normale internetverbinding gebruik kan worden.
Bedankt voor alle hulp en tips! 😃
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.