Goede middag,
Ik heb onlangs een internet thuis 200 abbonement bij T Mobile afgesloten, maar ik kom niet verder dan 95 mbit. Gaat dit nog veranderen?
Mvg,
Drazen
Moderator tip: Als je jouw snelheid niet haalt via de Wifi, volg dan onze Wifitips om jouw Wifi-verbinding te verbeteren. Haal je jouw internetsnelheid niet via een bekabelde verbinding, volg dan onze internettips om jouw bekabelde verbinding te verbeteren.
Bladzijde 1 / 1
Beste Drazen,
Hoe heb je die snelheid gemeten? Met een pc/laptop rechtstreeks op de router via een Cat. 5e netwerkkabel of via Wifi?
Groet, Folkert
Hoe heb je die snelheid gemeten? Met een pc/laptop rechtstreeks op de router via een Cat. 5e netwerkkabel of via Wifi?
Groet, Folkert
Hallo @Drazen31 ,
Dat klinkt alsof er een bekabelde netwerkverbinding is welke maximaal 100Mbit ondersteund.
Controleer in dat geval even welke snelheid de adapter aangeeft in windows.
Dat klinkt alsof er een bekabelde netwerkverbinding is welke maximaal 100Mbit ondersteund.
Controleer in dat geval even welke snelheid de adapter aangeeft in windows.
T mobile stuurt al een monteur aangezien de speedtest ook een wat te hoge ping geeft... alles is nieuw... maar bedankt voor de tips...
Hoi Drazen31,
Fijn dat er een monteur jouw kant op komt om jouw verbinding te verbeteren! Het doet me goed te weten dat jij binnenkort optimaal kan genieten van jouw supersnelle internet.
@folkert en @hidden.nld, bedankt voor jullie tips en hulp!
Fijn dat er een monteur jouw kant op komt om jouw verbinding te verbeteren! Het doet me goed te weten dat jij binnenkort optimaal kan genieten van jouw supersnelle internet.
@folkert en @hidden.nld, bedankt voor jullie tips en hulp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.