Skip to main content

Wij hebben inmiddels al  2 ½ week geen internet doordat ein de straat iemand bezig is geweest met de glasvezelkabels.  
 

wij worden elke dag beleefd te woord gestaan door Odido en KPN maar er gebeurt ondertussen helemaal niets. Wij horen niks en er gebeurt niks. Inmiddels heb ik een mail naar Kassa gestuurd in de hoop dat die iets verder komen. 
 

het probleem zit niet bij Odido maar binKPN, maar uiteindelijk is Odido eindverantwoordelijk.    
 

Hey @emmiebakker, welkom op onze Community!

Ik zie dit het liefst zo snel mogelijk opgelost worden. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie dat we gisteren contact gehad hebben met KPN NetwerkNL. Zij gaan je bellen met een status update over de situatie. Dit komt inderdaad door de graafwerkzaamheden als ik dit zo lees. Hopelijk wordt het spoedig opgepakt en ben je snel weer online. Mijn excuses voor het ongemak!  


Reageer