We hebben helemaal nergens aangezeten maar sinds vanavond knippert het los lampje.
verbinding tussen ftu en ons is nog steeds goed.
er staan geen storingen vermeld.
helaas dus geen internet.
Hoe kunnen we dit zsm oplossen?
Hoi
We hebben helemaal nergens aangezeten maar sinds vanavond knippert het los lampje.
verbinding tussen ftu en ons is nog steeds goed.
er staan geen storingen vermeld.
helaas dus geen internet.
Hoe kunnen we dit zsm oplossen?
Inmiddels dag 25 zonder dienstverlening van Odido .Geen internet. Op 5 april is glasvezelkabel aangelegd bij de buren - gevolg geen internet
9-4 monteur aan huis, constateert dat het probleem niet in huis is. Doorgezet naar netwerkbeheer, waarschijnlijk
Sindsdien heel vaak gebeld. Iedere keer een andere medewerker, de een weet veel de ander vrij weinig. Iedere keer alles weer uitleggen. Totale belminuten variërend van 7.20 tot 26.15 minuten.
Vorige week maandag een vriendelijke dame gesproken die me heeft uitgelegd dat Odido niets kan doen, open Dutch Fiber is verantwoordelijk maar heeft onderaannemer Artemis ingeschakeld. Hier schenen nog meldingen open te staan van half maart!!!!
Nu heb ik vandaag de voorwaarden opgezocht en zie een opening na 4 weken om het contract te verbreken. Helaas is er geen mailadres, maar bellen of een chatbot. Ik heb weer gebeld en aangegeven dat ik er klaar mee was en iemand wilde spreken die meer weet (uiteraard bij gezegd dat de jongeman er zelf niets aan kon doen) Na 8 minuten gesproken te hebben heeft hij me in de wacht gezet ( muziekje is vreselijk en ik heb er nachtmerries van) maar helaas na ruim 2 minuten werd de verbinding verbroken.
Lijkt er inderdaad op dat de frontoffice de klappen opvangt en dat backoffice klanten vermijdt.
En dan bel je weer.. ODIDO is er voor jullie niet dus.
Ja dan mail ik adressen van odido die mij hebben gemaild...helaas krijg je dan een bericht wij nemen je mail niet in behandeling.
Hoe dan? Klantgerichtheid is er niet. Wie kan mij hier verder helpen door het bureaucratische web heen te komen?
Hoi
Wij laten het hier niet bij zitten, we blijven hard bij hen op de deur kloppen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.