Skip to main content

Beste,

Door een kabelbreuk heb ik sinds aantal dagen geen internet, na meerdere malen met Odido gesproken te hebben ben ik nog steeds niet geholpen. Ook is er geen ticket voor KPN aangemaakt om de boel te repararen terwijl door Odido is vastgesteld dat er kabelbreuk is.

Ook ben ik in de wacht gezet voor goedkeuring noodmodem, sinds op deze tempo aankomende tijd geen internet beschikbaar zal zijn, ik heb het idee dat back-office niet full-support levert aan 1) klanten en 2) klantenservice intern.

Graag wil ik geholpen worden omdat we vanuit huis werkzaam zijn, en geen mobiel internet abbo van Odido hebben noch onbeperkt internet abbonement voor roaming (roaming werkt niet optimaal voor thuiswerkzaamheden) 

Graag nogmaals verzoek om een KPN ticket aan te maken, omdat KPN paraat staat om dit probleem op te lossen. 10 minuten geleden met vertegenwoordiger van KPN gesproken - ze wachten op een ticketnummer om boel op orde te brengen.

Beste @TFA_  Ik zal Moderators vragen of ze je verder kunnen helpen. Geen garantie maar doe mijn best

Zie mijn onderschrift en vul alles alvast in  (profiel.

Hoi @TFA_, excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Mocht je toch gebruik willen maken van een vouchercode, kun je een Odido prepaid simkaart aanschaffen. Wij zullen de kosten hiervan vergoeden als je een bon stuurt in dit topic en je natuurlijk voorzien van een vouchercode. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Ook vandaag is er geen contact met mij opgenomen vanuit back-office voor ticket reparatie en ticket noodmodem, dankjewel voor de voucher maar heb ik niets aan heb geen Odido mobiel internet en een tweede telefoon om deze al modem te gebruiken thuis. 

Er wordt vanuit Odido geen service aangeboden, graag kom ik in aanmerking dat jullie mijn abbo stopzetten en dat ik naar een ander provider ga en dat ze wel internet en reparatie van KPN box thuis gewoon netjes uitvoeren. Heb ik wel internet thuis sneller geleverd dan traject-odido; ticket aanmaken-ticket behandelen-repair team inzetten-reparateur afspraak etc.

Hoi @TFA_, excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Mocht je toch gebruik willen maken van een vouchercode, kun je een Odido prepaid simkaart aanschaffen. Wij zullen de kosten hiervan vergoeden als je een bon stuurt in dit topic en je natuurlijk voorzien van een vouchercode. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

u heeft mijn gegevens niet dus u kunt helemaal niet zien dat mijn ticket is doorgezet naar technische dienst, uw collega’s hebben met aan de telefoon vandaag verteld dat er niets is ondernomen vanuit back-office en TD

@TFA_ Ik leg je graag uit hoe het zit! Het e-mailadres wat je gebruikt op de community staat gelinkt aan jouw abonnement (omdat dit hetzelfde e-mailadres is).

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat mijn collega’s van de technische dienst inmiddels een monteur hebben aangestuurd. De afspraak staat zelfs al ingepland. Fijn!

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta uiteraard altijd klaar om verder te helpen waar nodig! 

@TFA_ Ik leg je graag uit hoe het zit! Het e-mailadres wat je gebruikt op de community staat gelinkt aan jouw abonnement (omdat dit hetzelfde e-mailadres is).

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat mijn collega’s van de technische dienst inmiddels een monteur hebben aangestuurd. De afspraak staat zelfs al ingepland. Fijn!

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta uiteraard altijd klaar om verder te helpen waar nodig! 

Hi Teresa,

dat neemt nog steeds niet weg dat jullie op heden in gebreken zijn gesteld.

Ook niet het feit dat pas gisteren actie is ondernomen nadat ik weer hem moeten bellen, dit had vorig week al gefixt kunnen zijn - wat jullie al meerdere malen hebben toegezegd en beloofd.

In gebreke stellingen gaan niet via het forum. Bij een dergelijke stap hoort bijvoorbeeld ook dat je nog een redelijk termijn stelt waarin een leverancier nog volgens jou de storing mag verhelpen. Zo'n termijn is bij consumenten internet lijnen zeker iets van 30 dagen. Ondanks dat het heel hinderlijk is voor jou, er is geen SLA op consumenten lijnen.

Een kabelbreuk ligt buiten de directe invloedsfeer van een internetdienst verlener. Daarom is zo'n termijn voor herstel niet onredelijk. Odido kent ook wel na zo'n periode voorbeelden waar dan kosteloos wordt ontbonden, maar op de termijn waar jij aan denkt zul je toch met het gratis alternatief van een Unlimited data voucher gebruik kunnen maken. Daar is een Ben of Odido (prepaid) sim nodig.

In gebreke stellingen gaan niet via het forum. Bij een dergelijke stap hoort bijvoorbeeld ook dat je nog een redelijk termijn stelt waarin een leverancier nog volgens jou de storing mag verhelpen. Zo'n termijn is bij consumenten internet lijnen zeker iets van 30 dagen. Ondanks dat het heel hinderlijk is voor jou, er is geen SLA op consumenten lijnen.

Een kabelbreuk ligt buiten de directe invloedsfeer van een internetdienst verlener. Daarom is zo'n termijn voor herstel niet onredelijk. Odido kent ook wel na zo'n periode voorbeelden waar dan kosteloos wordt ontbonden, maar op de termijn waar jij aan denkt zul je toch met het gratis alternatief van een Unlimited data voucher gebruik kunnen maken. Daar is een Ben of Odido (prepaid) sim nodig.

is inmiddels al ontbroken via ACM en in gebreke stelling dus snap je uitleg niet helemaal

Reageer