Mijn internet werkt niet. Ik heb de modem en media converter aan en uit gezet, maar er is geen internet. Wereldbol lampje om modem brandt rood.
Hallo Evgenii,
Welke lampjes branden / knipperen er wel / niet op de media converter? Misschien kan je een foto hiervan plaatsen.
Mvg. Marcel
Power - groen
FDX - groen
Status - oranje
Speed - oranje
FO link - oranje
TX link - groen
Het FO-link lampje is uit zo te zien. Dat betekend dat er geen signaal binnenkomt. Als alles gewoon gewerkt heeft en er is verder niets veranderd, dan is de kans groot dat het probleem buiten de woning zit. Wacht even op een reactie van een moderator, zij kunnen eventueel een monteur aanvragen.
Dank u wel Marcel
Hi
Daarnaast staan achterop de Media Converter de 'dipswitches'. De juiste switches moeten omhoog/omlaag staan om diensten goed te laten werken. Kun je hier een foto van maken, zodat ik kan checken of dit goed staat? Merci alvast!
Helaas werkt internet nog steeds niet...
Hi
1: Off
2: Off
3: On
4: On
5: Off
6: Off
7: Off
8: Off
Is dit de oplossing? Zo niet, dan ga ik de hulptroepen inschakelen en zorg ik dat onze monteursservice Guidion wordt aangestuurd!
Goedemiddag! Helaas heeft het niet geholpen. Nog steeds geen internet.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.