Hallo,
Afgelopen zaterdag is bij ons het internet er uitgevallen. Op de mediaconverter knippert het lampje ‘loss’ rood.
Wij hebben daarop de klantenservice gebeld van T-Mobile. Zij gaven aan dat uit een lijnmeting bleek dat er een storing in de wijk was. Ze zouden maandag langskomen in de wijk. Maandag krijgen wij een bericht vanuit Guidion dat wij een afspraak moesten plannen. Dat hebben wij gedaan voor deze ochtend. Speciaal daarvoor de ochtend vrij genomen, maar helaas een no-show. De monteur had afgezegd. Dat vind ik al zéér ongepast, des te meer omdat ik er vrij voor genomen heb.
Tmobile wijst daarvoor naar Guidion (“over een week kunnen we een nieuwe afspraak inplannen”) en als ik een snelle oplossing vraag wordt de verbinding verbroken. Daarmee ruim een uur aan moeite verloren. Uiteindelijk (met veel gezeur) een nieuwe afspraak voor a.s. zaterdag gemaakt via Guidion, want t-mobile krijgt het niet voor elkaar. Via de Chat daarna de vraag gesteld of het zaterdag dan wel opgelost is, t-mobile gaf eerder namelijk vrij stellig aan dat het in de wijk zit. Het antwoord daarop is: “Nee dat weten we niet. We laten eerst Guidion binnen checken en dan pas gaan we buiten kijken.”.
Ik vind dat écht de omgekeerde wereld. Je gaat een klant hiermee lastig vallen, terwijl het nog niet duidelijk is of dat noodzakelijk is. Op mijn verzoek om dat eerst te doen krijg ik als antwoord dat ik toch twee onbeperkte internetbundels heb gehad. Ja bedankt, maar daarvoor betaal ik reeds mijn telefoonabonnement bij T-Mobile! Zo'n hotspot is gewoon tobben want de verbinding is voor veel apparaten niet snel of stabiel genoeg. Daarbij kan ik al mijn apparaten gaan omzetten naar een nieuwe wifi en weer terug als het gemaakt is, mijn telefoon is constant leeg etc.
Afgezien dat het geen (werkbare) oplossing is, vind ik de houding echt bijzonder onprettig. Daar ik telefonisch én niet via de chat niet verder kom, doe ik het via deze manier.
Ik hoop dat de medewerkers van de community een klant wél serieus neemt. Ik zit niet te wachten op lapmiddelen, maar om een oplossing. Ik begrijp overmacht, maar met deze houding krijg je geen begrip bij je klant.