Beantwoord
Internet via stopcontact
Om boven bekabeld internet (ivm met thuiswerken wat niet op wifi mag) te krijgen zonder gedoe met kabels trekken van de achterkant woning naar boven voor, wil ik graag gebruik maken van de stopcontacten.
Zijn daar stekkerdozen voor nodig van een bepaald merk, sterkte o.i.d.? Inmiddels 2 gekocht, maar die werken allebei niet.
Zijn daar stekkerdozen voor nodig van een bepaald merk, sterkte o.i.d.? Inmiddels 2 gekocht, maar die werken allebei niet.
Beste antwoord door Elma van Lienen
Na een fikse storing op internet kon ik vanavond eindelijk weer online.... de nieuwe Devolo meteen maar geprobeerd en ja hoor, deze doet het zonder problemen. Deze is wel wat groter, dus moest ik eerst nog een ander verlengsnoer hebben (zonder aarde stekker) om beiden in het stopcontact te krijgen onder elkaar. Toen ik die eenmaal had en een extra utp kabeltje (hier zit maar 1 bij) was het zo gepiept. Inmiddels zit 'ie boven in het stopcontact en heb ik daar ook getest voor ik met extra beeldscherm etc. aan de sleep ga, ook daar doet hij het zonder problemen.
Of het ligt aan de snelheid (de 500 of 1200) Ăłf het heeft met het besturingssysteem te maken.
Ik ben helemaal blij. nu kan ik met ingang van morgen zonder problemen zelfs hele dagen thuis werken. Fijn dat jullie er zijn!!đ
Bekijk origineelOf het ligt aan de snelheid (de 500 of 1200) Ăłf het heeft met het besturingssysteem te maken.
Ik ben helemaal blij. nu kan ik met ingang van morgen zonder problemen zelfs hele dagen thuis werken. Fijn dat jullie er zijn!!đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.