We kijken TV via de app/chromecast en direct via de PC/Laptop of op telefoon. We krijgen regelmatig dat we een aantal seconden tot een minuut het wacht icoon in beeld krijgen en dan gaat het programma weer verder. We zijn sinds november bij Odido en hebben daar dus sinds die tijd al last van, maar de laatste maand is het wel een stuk erger geworden. Ik heb nu ook met thuiswerken via Teams hetzelfde probleem en onze Sonos is ook af en toe ff stil en gaat daarna weer verder. Modem ook al herstart. Ook via bekabelde PC direct aan het modem hetzelfde euvel.
Wat kan de oorzaak zijn?
Hieronder ff een klein stukje logging van vandaag een half uurtje.
Date and time | Status | Status duration |
---|---|---|
26.02.2024 18:10:17 | Online | 0:02:19 |
26.02.2024 18:07:17 | No Internet connection. Wi-Fi/LAN OK | 0:00:25 |
26.02.2024 17:52:15 | Online | 0:15:02 |
26.02.2024 17:52:11 | No Internet connection. Wi-Fi/LAN OK | 0:00:04 |
26.02.2024 17:51:51 | Online | 0:00:20 |
26.02.2024 17:51:38 | No Internet connection. Wi-Fi/LAN OK | 0:00:13 |
26.02.2024 17:51:23 | Online | 0:00:15 |
26.02.2024 17:51:17 | No Internet connection. Wi-Fi/LAN OK | 0:00:06 |
26.02.2024 17:42:42 | Online | 0:08:35 |
26.02.2024 17:42:41 | No Internet connection. Wi-Fi/LAN OK | 0:00:01 |