Hoi @Madmex53, dat is niet fijn! Als ik het goed begrijp heb je deze wegvallende verbinding eerder aan ons doorgegeven, maar sluiten wij het onderzoek met de meldingen dat er geen problemen meer gevonden zijn. Ik help je hier graag mee! Ik vind het vooral interessant dat je aangeeft dat ook de bekabelde verbinding wegvalt. WiFi kan hier en daar fluctueren in zijn stabiliteit, maar bekabeld internet zou stabiel moeten zijn.
Zou jij mij een privébericht willen sturen met minimaal drie tijdstippen waarom de bekabelde verbinding is weggevallen? Als je op dat moment ook een bekabelde speedtest kan draaien en mij de uitkomst mee kan sturen, kan ik aan de slag. Zo maak ik het probleem concreter en kunnen mijn collega's van de technische dienster gerichter onderzoek doen. Alvast bedankt!
@Madmex53
Klik naar de hierboven genoemde link en lees dat door
Log in op de Zyxel modem
Ga naar de 3 streepjes rechtsboven (hamburgermenu)
Kies daar Systeemmonitor → Logboek
Klik de waarschuwing weg en klik op Logboek exporteren.
In dat logboek kan er eventueel meer informatie staan waarom je internet verbinding wegvalt.
In het hierboven vermelde topic staan diverse voorbeelden waar hernieuwen van het IP adres niet lukt of pas na een aantal seconden.