Geachte lezer(s),
Sinds eind maart staat mijn internetsnelheid vast op 100 mbit, terwijl ik een 1000 mbit abonnement heb. Begin april heb ik hierover aan de bel getrokken bij de klantenservice en na alle instructies te hebben opgevolgd, wordt ik nu genegeerd.
Het is zelfs zover gekomen dat ik Odido in gebreke heb gesteld, maar ook op deze mail geen antwoord.
Ik heb destijds conform instructies klantenservice screenshots gestuurd naar service@odido.nl. Dit was niet goed, ik moest andere instructies opvolgen. Hierover heb ik een PDF ontvangen. Vervolgens heb ik conform deze instructies screenshots opgestuurd. Lang geen antwoord, dus er maar achteraan gemaild, toen snel gebeld. Aan de telefoon veel over WiFi gepraat. Dit was totaal niet aan de orde, hij heeft dus überhaupt niet naar de screenshots gekeken. Moest nog wat aanvullende informatie sturen en dan zou ik door de technische dienst worden geholpen. Vervolgens krijg ik dezelfde PDF die ik al eerder heb ontvangen.
Op de vraag of ik in de maling word genomen en een korte samenvatting van alles tot nu, komt geen antwoord.
Op in gebreke stelling geen antwoord. Ondertussen zijn we bijna twee maanden verder en heeft Odido nog één dag conform in gebreke stelling om de problemen te verhelpen.
Waar gaat het mis? Waarom wordt ik genegeerd?
Met vriendelijke groet,
Joost