Bij ons valt de wifi/het internet met enige regelmaat weg. Monteur is al langs geweest, maar die heeft niet zoveel gedaan. Er zou nog gecontroleerd worden of de kabel van KPN goed was, maar ik heb niks meer van t-mobile gehoord. Net 20min zitten wachten om de klantenservice te spreken, maar toen maar opgehangen. Ik wil nu eigenlijk een nieuw modem om te kunnen controleren of het daar aan ligt, want als de monteur weer langs komt en het internet heeft een goeie dag heb ik er nog steeds niks aan.
Gek genoeg ging het even beter na de storing van een paar weken terug, en slechter sinds de persco van Mark Rutten, ik weet niet of drukte op de lijn door extra thuiswerkers ook een oorzaak kan zijn, maar in dat geval stel ik voor dat er een nieuwe kabel komt te liggen.
Kortom, een beetje adequate service van T-mobile zou prettig zijn, want dit is echt vet irritant. Ook zo een monteur die 5 minuten langskomt en vervolgens zegt dat er geen probleem is op dat moment is ook misschien iets waar aan gewerkt kan worden T-mobile. Alhoewel deze wel heeft aangegeven dat het probleem daarmee niet was opgelost en er nog op terug gekomen zou worden...