Skip to main content

Ik ben nu sinds 13 augustus overgestapt naar jullie voor het glasvezel. Echter is mijn internet en tv nog nooit zo slecht geweest. Elke dag valt het internet wel even weg en minstens 1 keer per week voor een aantal uur. Dan gaat het rode lampje bij internet verbinding branden op de modem. Ik heb de zyxel modem. Ik heb al meerdere keren alles aan en uit gezet, via het modem zelf van alles geprobeerd en de stekker van dat ding uit de muur er meerdere keren aan en uit gehaald. Daarnaast bij het TV kijken zegt hij regelmatig; Deze zender is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens. Later doet hij het dan wel weer maar dit lijkt me niet de bedoeling. Al met al zeer ontevreden met de overstap op dit moment. Voor klachten of hulp kan je alleen terecht bij de klantenservice waar je meer dan een half uur in de wacht staat, een bot die niks weet of een forum.. Een E-mail aderes lijkt mij zelf het makkelijkst maar goed. Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Floor

Hey @Arthur H, het is opnieuw gesloten omdat de uptime van de WAN in orde is, hier is geen uitval op te zien. Ik heb iets meer nodig om een sterke case te maken om dit rechtstreeks door te zetten. Zou je dit een paar dagen in de gaten willen houden en de dag en tijdstip van uitval willen noteren? Graag het MAC-adres van het apparaat waar je dit op ervaart erbij noteren. Dan kan ik een grondig onderzoek doen en kijken waar het misgaat.   

Tommie. Jammer dat ze me hier nu juist niet over geïnformeerd hebben. Je zou zeggen dat een bedrijf wat handelt in communicatie dit beter zou moeten doen….

Begrijp ik dat de onjuiste demping, die jij al meerdere keren hebt geconstateerd, miraculeus hersteld is? Is toch merkwaardig? En wanneer? Want vanmorgen had ik nog steeds uitval.

Heeff het modem geen log hiervoor wat je uit kunt lezen?

Iets anders, ik had (telefonisch) een simkaart (abonnement + nummerbehoud) aangevraagd. De koerier was hier zojuist maar ik kreeg hem niet omdat mijn voornaam niet juist zou zijn….  Klopt in zoverre, ik heb er drie, maar Odido vraagt slechts om de voornaam…. niet om de voornamen. Nu aangepast in account. Kunnen jullie de simkaart nogmaals versturen? 

Heb je toevallig een tijdstip van de uitval @Arthur H? Dan kan ik kijken of het internet daadwerkelijk wegvalt of dat het apparaat alleen zijn verbinding verliest.

Ik kan je geen simkaart opsturen, hiervoor zou je opnieuw contact op moeten nemen met de telefonische klantenservice. 

Tommie,

Maandag werk ik weer thuis. Wordt vervolgd. 

Tommie. Ik weet niet of er iets veranderd is of wat er is veranderd. Maart een en ander lijkt wat stabieler. Vanmorgen in een aantal gesprekken slechts een keer een “freeze” wat ook aan de andere kant kan liggen…
kun jij iets zien of heb jij informatie?  Ben wel nieuwsgierig 

Ik heb niks gedaan aan deze kant @Arthur H. Lijk het opgelost te zijn? 

Het begint er op te lijken 😀

Reageer