Skip to main content

internet (glasvezel) valt sinds 0:00 uur steeds uit, geen tv, geen wifi. morgen belangrijke online meetings. ik hoop dat het zsm wordt opgelist. 5122CM17 

Hallo @Mr-Ed 

Ervaarje dit probleem nog steeds? Welke modem heb je en zie je dan op het modem dat er geen internet is? Heb je al gekeken of een herstart van de mediaconverter helpt?


Op dit moment is het probleem er niet meer. Ik heb een Zyxel T50. Lampje van internet (wereldbol was soms rood. Bij herstart modem kreeg ik verschillende resultaten. Wifinetwerk werkte wel, maar zonder internet. Ook de TV (bedraad via TVbox) viel uit. Mediaconvertor heb ik ook 3 maal opnieuw gestart (stroom eraf en na 30 sec stroom er weer op). Werkte niet. Vanaf 01:30 werkte het weer.

 

Voor nu is het probleem er dus niet meer, maar ik ben er zo’n 1.5 uur mee bezig geweest en gaan slapen met de hoop dat het ‘s ochtends nog zou werken.


Hi @Mr-Ed, heel goed dat je hier gelijk melding van hebt gemaakt! Ik ben heel blij om te lezen dat jij inmiddels weer van een goede verbinding aan het genieten bent, zodat je zonder stress jouw meetings in kan gaan. Voor een volgende keer wil ik je alvast verwijzen naar de onderstaande wiki artikelen:

Hopelijk zorgt dit er een volgende keer ook voor dat jij snel van de problemen af bent! Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt, want ik help je graag verder. Voor nu: een fijne werkdag! 😊