Skip to main content
Hallo,



Wij zijn sinds een paar maanden klant bij T-Mobile Thuis.

O zich wel tevreden.

Echter, sind afgelopen week valt regelmatig (lees: meerdere keren per dag) het internet volledig weg. Zowel bedraad als draadloos. En na een minuut of 2 - 3 is alles weer online. Dit is best vervelend.

Hoe kan dit?
Hi n.schaart, 'op zich wel tevreden' gaan we heel tevreden van maken! 😉 Dat wegvallen gaan we oplossen, hiervoor heb ik nog wat meer informatie van je nodig:



Welke lampjes op de modem zie je branden wanneer het wegvallen gebeurt? Branden de Power, WAN en Internet lampjes bijvoorbeeld nog?

Is de modem direct aangesloten op het aansluitpunt (ISRA) met de kabel die door ons is geleverd?

Heb je al een fabrieksreste uitgevoerd? Dit kan je doen door de 'reset' of 'FR' knop een aantal seconden in te drukken met bijvoorbeeld een paperclip of tandenstoker. Na ongeveer twee minuten is je modem geheel opnieuw opgestart, dit lost vaak al veel problemen op!



Laat mij zeker weten wat het resultaat is, dan kijk ik met je mee!

Reageer