Hallo allemaal,
Sinds ik fulltime thuis aan het werk ben, ervaar ik dat mijn internet om de haverklap uitvalt. Zowel bekabeld als de wifi. Dit geldt dan gelijk voor alle apparaten in het huis die verbonden zijn met het internet. Als ik bijvoorbeeld op mijn laptop aan het werk ben (bekabeld) en het internet valt uit. Dan vallen ook mijn smart tv + mobiel weg die op de wifi zitten. Op de modem zijn dan ook alle lampjes bijna uit, waaronder: WAN, Internet, Wifi etc. Lan 1 en Lan 2 branden nog wel (heb twee dingen bekabeld). Ik heb de modem meerdere keren uit en aan gedaan, maar er verandert niks. Het ligt dus niet aan de snelheid, want die is goed elke keer als ik een meting doe. Puur om de verbinding die wegvalt.
Ik heb zojuist mijn laptop weer op de wifi gezet ipv bekabeld en valt nog steeds elke paar minuten uit. Dit geldt dan nog steeds voor alle apparaten in huis. Soms valt het internet enkele seconden uit en soms enkele minuten. Maximaal 4-5 minuten.
Kan iemand mij aub helpen? Ik heb vaak overleggen en ik kan zo echt niet werken. Weet niet wat ik nog meer kan doen…
Groeten,
Arien