Beantwoord

Internet valt elke 7 minuten weg

  • 11 March 2022
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb er al gisteren last van gehad. en vandaag ook al sinds 10 uur. Elke 7 minuten valt het internet weg om na 5 minuten terug te komen. Volgens de T-mobile site zijn er meerdere locale storingen. (regio alphen aan den rijn)

 

Een storing staat aangegeven als gesloten, maar de eindtijdstip word constant verplaatst, hoek an het dan gesloten zijn?

Hoe kan een storing zijn afgemeld om 14:45. en 5 minuten staat er ineens 14:50 als tijdstip.

 

Ik vind ook verder niks over wanneer het wel opgelost is en wat er nou precies aan de hand is. Wanneer word het opgelost? Gaat dit langer duren dan 2 dagen?

icon

Beste antwoord door Lisa 14 March 2022, 10:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nutral 

Volgens de community is er geen bekende storing, is dit iets wat je ziet in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen?

Heb je thuis ook al eens de mediaconverter en/of modem opnieuw opgestart?

Hallo @Nutral 

Volgens de community is er geen bekende storing, is dit iets wat je ziet in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen?

Heb je thuis ook al eens de mediaconverter en/of modem opnieuw opgestart?

Ja dit is wat ik zie onder het t-mobile thuis account. Maar er staat constant dat het probleem opgelost is, terwijl dat niet zo is, en het tijdstip word constant verplaatst. Nou niet echt waarheidsgetrouw.

Het lijkt erop dat het nu opgelost is, maar voor hetzelfde geld is dat niet zo (dit is de laatste 7 uur, ongeveer 58! onderbrekingen)

 

Reputatie 7

Hi @Nutral, super dat jij dit topic hebt aangemaakt! Excuses dat dit niet duidelijk vermeld stond, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb gelijk jouw verbinding onder de loep genomen en ik wil dat jij te allen tijde van een stabiele verbinding geniet. Ik heb zojuist dan ook een verzoek ingeschoten bij onze technische dienst om het Draytek modem dat jij nu in huis hebt, te swappen voor een nieuw modem: het Zyxel modem. Ik hoop dat jij met het Zyxel modem weer een op en top stabiele verbinding ervaart. Laat jij het weten of jij vervolgens - zodra de Zyxel is geïnstalleerd - geheel probleemvrij bent? 😁

Hi @Nutral, super dat jij dit topic hebt aangemaakt! Excuses dat dit niet duidelijk vermeld stond, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb gelijk jouw verbinding onder de loep genomen en ik wil dat jij te allen tijde van een stabiele verbinding geniet. Ik heb zojuist dan ook een verzoek ingeschoten bij onze technische dienst om het Draytek modem dat jij nu in huis hebt, te swappen voor een nieuw modem: het Zyxel modem. Ik hoop dat jij met het Zyxel modem weer een op en top stabiele verbinding ervaart. Laat jij het weten of jij vervolgens - zodra de Zyxel is geïnstalleerd - geheel probleemvrij bent? 😁

Ik gebruik mijn eigen modem, waar niks mee aan de hand is (al 4 jaar). Probeer je nou te zeggen dat het niet ligt aan de 8 storingen om die dag, maar het probleem aan het modem ligt? Mijn probleem is vooral met de onduidelijke berichtvoering en hoe het kan dat het internet 58 keer uitvalt op een dag.

 

Sindsdien heb ik geen problemen gehad, maar zonder duidelijke informatie over het probleem, weet ik niet of het vaker voorkomt en of ik voor mijn stabiliteit een andere provider moet zoeken.

Reputatie 7

Hi @Nutral ,

Fijn om te horen dat de verstoring inmiddels is opgelost lijkt te zijn. Om je zo goed mogelijk te helpen en de service te kunnen leveren die het probleem doet oplossen, is het wel nodig om het modem van T-Mobile aan te sluiten. Alleen dan kunnen wij de verbinding bekijken en eventuele fouten in de verbinding herkennen en oplossen. Mocht het probleem onverhoopt weer de kop opsteken, laat het vooral weten. Dan kunnen wij voor je aan de slag.