Skip to main content
Beantwoord

Internet uitgevallen sinds gisteren.

  • 29 augustus 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

gistermiddag vanaf 13:35 plots geen internet meer. De Huawei media converter geeft weer het LED beed PON snel knipperen( 2x per sec) en LOS blijft uit. Helaas nu nog steeds geen internet. Alles al meermaals opnieuw opgestart maar het helpt niet.

is er een storing of iets dergelijks? 
kan er iets geregeld worden ivm met het ontbreken van internet?
 

Beste antwoord door Ruben.v.v.

Nora van Odido schreef:

Hi @Ruben.v.v., ik vind het super om te zien dat alles inmiddels weer werkt! Ik ga gelijk een vergoeding voor je in orde maken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit zal verrekend worden met jouw volgende factuur. 

 

@m02e874 Ook voor jou ben ik gelijk aan de slag gegaan en ik zie dat in jouw geval de internetverbinding op een langzame snelheid gezet is omdat er een factuur een langere tijd open staat. Je kan deze eenvoudig betalen in jouw My T-Mobile account via iDeal. De blokkade wordt dan binnen een paar uur opgeheven waarna je weer zoals vanouds gebruik kan maken van de diensten! 

 

Het is om moedeloos van te worden. 
inmiddels werkt het weer, maar je zit toch iedere keer minimaal een dag zonder internet. Erg fijn als je thuis werkt. Een voucher voor een unlimited databundel krijg je wel, maar vaak ook pas na een dag. 

Bekijk origineel

3 reacties

m02e874
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 augustus 2023

same here.

Wifi verbinding top maar internet valt steeds weg of is zo traag dat apps uitvallen.

Huissen gelderland.

Zyxel T-50 met glasvezel


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2023
Nora van Odido schreef:

Hi @Ruben.v.v., ik vind het super om te zien dat alles inmiddels weer werkt! Ik ga gelijk een vergoeding voor je in orde maken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit zal verrekend worden met jouw volgende factuur. 

 

@m02e874 Ook voor jou ben ik gelijk aan de slag gegaan en ik zie dat in jouw geval de internetverbinding op een langzame snelheid gezet is omdat er een factuur een langere tijd open staat. Je kan deze eenvoudig betalen in jouw My T-Mobile account via iDeal. De blokkade wordt dan binnen een paar uur opgeheven waarna je weer zoals vanouds gebruik kan maken van de diensten! 

 

Het is om moedeloos van te worden. 
inmiddels werkt het weer, maar je zit toch iedere keer minimaal een dag zonder internet. Erg fijn als je thuis werkt. Een voucher voor een unlimited databundel krijg je wel, maar vaak ook pas na een dag. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 30 augustus 2023

Hi @Ruben.v.v., ik vind het super om te zien dat alles inmiddels weer werkt! Ik ga gelijk een vergoeding voor je in orde maken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit zal verrekend worden met jouw volgende factuur. 

 

@m02e874 Ook voor jou ben ik gelijk aan de slag gegaan en ik zie dat in jouw geval de internetverbinding op een langzame snelheid gezet is omdat er een factuur een langere tijd open staat. Je kan deze eenvoudig betalen in jouw My T-Mobile account via iDeal. De blokkade wordt dan binnen een paar uur opgeheven waarna je weer zoals vanouds gebruik kan maken van de diensten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen