Skip to main content

Vorige week maandag, 28 april, is ons internet uitgevallen.

Wij stonden op het punt te vertrekken naar mijn ouders. We moesten met spoed daar heen, omdat het erg slecht ging met mijn moeder.

Ik heb nog snel even de ont van de stroom gehaald, en na een paar minuten weer aangezet. Helaas ging het LOS lampje weer knipperen.

Oftewel glasvezel is uitgevallen.

Vanmiddag weer thuisgekomen.

Nogmaals alles van de stroom gehaald, ook router, maar helaas geen internet.

Ik heb overigens een eigen router achter de ont. Maar aangezien de LOS nog steeds rood knippert, zal dat niet veel uitmaken.

Ik heb daar een 4g dongle aan zitten. Helaas is de odido prepaid sim vervallen. Helaas vergeten actief te houden…

Hier bij AH geen simkaart en van odido. Al land tijd niet werd verteld.

 

Ik hoop dat belsimpel de waarheid verteld, maar morgen zou er 1 bezorgd worden.

Ik hoop dat ik alvast een voucher kan krijgen zodat we weer wat internet hebben.

En verder graag onderzoeken wat er met de glasvezel…

Maar dat zal natuurlijk pas na het weekend worden

 

 

Beste ​@JwBokx  Stuur mij maar een DM dan krijg je vast een voucher voor 7 dagen (gratis) Vul ondertussen al je gegevens in (zie mijn onderschrift)

De moderators regelen de rest.


@Cristien mijn gegevens staan in mijn profiel.

Hartelijk dank alvast!

DM komt er aan!


Hoi ​@JwBokx ,

Het beste kun je vandaag wel de klantenservice bellen. Die kunnen metingen verrichten en een ticket openen voor field service. Daarbij is het wel van belang dat je eerst de Zyxel rerughangt.


Hi ​@JwBokx, ik help je met alle liefde verder om ervoor te zorgen dat je weer van internet kan genieten. Zou je je community profiel willen aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan is de verificatie compleet en kan ik je abonnement erbij pakken en je verder helpen. Geef je een seintje in dit topic zodra je dit ingevuld hebt? Zoals ​@eric inderdaad ook aangeeft, is het van belang om ons Zyxel modem eraan te hangen. Alleen dan kunnen we goed je verbinding onderzoeken. Dank je wel alvast!


Gegevens staan er in.

 

Ik zal het zyxel modem erbij pakken

Maar voor nu komt het niet verder dan de ont...


Hi ​@JwBokx, bedankt voor het aanvullen van je profiel! Klopt het dat ons modem alsnog niet aangesloten staat? Ik kan namelijk geen aangesloten modem vinden. Zou jij de Zyxel kunnen aansluiten, zodat ik je verbinding kan controleren? Laat de Zyxel aangesloten tot wij het onderzoek hebben kunnen afronden. Heel erg bedankt!


@Cheyenne van Odido ik wist niet dat jullie er op zondag ook zijn. Heel fijn, dat wel!

 

De T54 hangt nu aan de ont.

Ont ook nog van stroom gehad.

Los knippert nog steeds rood.

T54 power en wan groen, internet rood

WiFi uitgezet


Hi ​@JwBokx, dankjewel! Wat doet het PON lampje nu? Dan pak ik het zo snel mogelijk verder op!


Het pon lampje is uit


Dankjewel ​@JwBokx, dat wilde ik even zeker weten. Ik heb er gelijk voor gekozen een monteur aan te sturen. Guidion neemt vandaag nog contact op via e-mail om een afspraak in te plannen. Laat je het hier weten als je weer online bent? Dankjewel en succes!


@Cheyenne van Odido hartelijk dank, zo snel!

Monteur is ingepland voor morgen al!

Ik laat de voortgang weten.


Dat is fijn om te lezen ​@JwBokx, dit komt morgen helemaal goed. Succes! 😁


@Cristien ​@Cheyenne van Odido  Monteur is geweest, en het werkt weer!

Was iets in de wijkcentrale…

 

Heel blij dat het zo snel geregeld is allemaal!

Toppie!


Bedankt voor de terugkoppeling ​@JwBokx, superfijn om te horen dat je inmiddels weer online bent! 


Reageer