Internet valt dagelijks weg! De tv gaat eerst op slecht beeld! En geeft dan aan dat netwerk kabel niet is aangesloten! Ook de wifi ligt er dan uit! Als we de modem opnieuw opstarten dan doet alles het weer! Dit gebeurt echt meerdere keren per dag! Ben nog niet lang klant met glasvezel en tv! Maar dit heb ik bij mij vorige provider nooit zovaak gehad!
Problemen nog niet verholpen alles al geprobeerd wat ik op de community vind, ik zie dat het probleem vaak voorkomt, en wat ik van een icter verneem is dat gewoon internet heel effe wegvalt
Hey
Meestal merk ik aan de tv die bekabeld, maar dan blijft het beeld even een paar keer opnieuw afspelen! Paar seconde laten is de wifi weg! Alles wat bekabeld is doet het dan ook weer na aantal seconden, alleen voor de wifi moet ik dan de modem van het stroom halen en opnieuw insteken, en dan doet het het weer
28 juli om 20:58
Ik heb gevoel dat internet gewoon volledig even wegvalt, en dat de wifi zich dan niet herpakt! Ze zijn al 2 keer langs geweest ma dit heeft niks geholpen
Heb je toevallig wat MAC-adressen van de apparaten voor mij
Hoe kom ik aan de mac adressen? Der staan 20 apparaten op aangesloten?
Als goed is kan jij in het modem en kun je alles uitlezen toch ?
Ik heb alleen 2/3 MAC-adressen nodig waar je de uitval goed op ervaart
Ik merk het op de telefoons, de tablets, de spel computers alles wat met wifi is verbonden!
Het enige wat ik kan zien is de reboot om 20:55 op 28 julie
Ik heb de tv aangesloten, het camera systeem en klik aan klik uit module cs-2000 die zijn nu bedraad aangesloten de rest is alles via wifi
Hmm, vind je het goed dat ik je een T-54 opstuur om die te proberen
Ja valt altijd te proberen! Er is geen update voor de t-56 omdat ik veel klachten zie op de community die overeenkomen met die van mij!
Ik heb de T-56 omgeruild voor de T-54
Ik heb de T-56 omgeruild voor de T-54
Nu weet ik nog niet welk MAC-adres bij welk device
Oke, ik heb gister de utp cat6 kabel gewisseld tussen ont en de modem, ik heb hier een nieuwe kabel voor gehaald en er tussen gezet! Gister 17:00 tot nu nog geen uitval gehad!
Ah dat klinkt al een stuk beter
Ah dat klinkt al een stuk beter
Ben nu al 1 dag en 21 uur online zonder wegvallen, ga het aankijken wat die komende dagen doet! Anders lig het echt aan die kabel die ze vorige keer al eens hadden vervangen!
Dat is in ieder geval een stuk beter om te horen
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
- Heb je een computer met Windows, kijk dan op deze pagina: Mobiele diensten - Servicehandleiding (odido.nl)
- Heb je een computer met macOS, kijk dan op deze pagina: Mobiele diensten - Servicehandleiding (odido.nl)
- Heb je een computer met Linux, kijk dan op deze pagina: Mobiele diensten - Servicehandleiding (odido.nl)
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.