Skip to main content

Op 22 augustus is de glasvezel aansluiting geregeld door een monteur thuis (nadat ik 2 welen zonder internet heb gezeten omdat de eerste monteur het internet niet werkend kreeg). Toen was alles geregeld en had ik internet. Nu ben ik gisteren teruggekomen van vakantie en heb ik geen internet. Alles opnieuw opgestart, maar helaas geen effect. Het chatten met een adviseur via de site werkt niet (knop doet het niet) en via de telefoon is er ook een storing (men verstaat me niet) en moet ik later terugbellen. Op de media converter brandt het PON lampje niet, knippert het LOS lampje rood en is op het modem het internet lampje rood. Ik kan verbinden met de wifi, maar er is geen data connectie, ofwel, geen internet.

Sinds ik klant ben bij Odido heb ik vaker geen internet gehad dan wel! Hoe gaan jullie dit snel oplossen? 

Welkom op onze community! @Nonino 

Goed dat je hier via deze weg nogmaals contact over opneemt. Ik help je uiteraard graag verder, zodat jouw verbinding wordt hersteld! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat gelukkig dat mijn collega’s van de technische dienst hiermee bezig zijn. Zij zullen dit voor je oplossen, dat weet ik zeker! 

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je helemaal zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je meteen een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hier een hotspot mee opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen! 

Hi Teresa, 

Ik heb gisteren inderdaad later op de dag nogmaals gebeld en toen heeft jouw collega dit doorgezet naar de technische dienst.

Hopelijk kunnen ze de storing snel verhelpen!

Ik heb een Odido simkaart :-)

Dank voor de update @Nonino! We wachten het onderzoek af en ik duim mee dat je zo snel mogelijk weer online bent. Heb je nog geen Unlimited Data voucher gekregen? Stuur mij dan een privébericht. Let wel, ik ben er zelf tot 12:00 vandaag. Lees je mijn bericht na 12:00, plaats dan een melding in dit topic dat je graag deze code ontvangt. Wij regelen dit dan voor je!

Wat is de status van het onderzoek? We zijn inmiddels 4 dagen verder en ik heb nog niks gehoord. Vind het wel echt vervelend worden dat ik zelf de hele tijd overal achteraan moet. 
Sinds ik klant bij jullie ben heb ik langer geen internet gehad dan wel. Dat onbeperkt internet op je telefoon is een ok gebaar… maar je hebt ondertussen geen internet en je kan ook geen tv kijken, terwijl je wel gewoon je factuur moet betalen…  

Hoi @Nonino, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk, maar we proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ticket is doorgezet naar de technische dienst en zij proberen het ook zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast kunnen we natuurlijk achteraf kijken naar een gepaste compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd! Groetjes, Ishana

Reageer