Welkom op onze community! @Nonino
Goed dat je hier via deze weg nogmaals contact over opneemt. Ik help je uiteraard graag verder, zodat jouw verbinding wordt hersteld!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat gelukkig dat mijn collega’s van de technische dienst hiermee bezig zijn. Zij zullen dit voor je oplossen, dat weet ik zeker!
In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je helemaal zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je meteen een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hier een hotspot mee opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe.
Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen!
Hi Teresa,
Ik heb gisteren inderdaad later op de dag nogmaals gebeld en toen heeft jouw collega dit doorgezet naar de technische dienst.
Hopelijk kunnen ze de storing snel verhelpen!
Ik heb een Odido simkaart :-)
Dank voor de update @Nonino! We wachten het onderzoek af en ik duim mee dat je zo snel mogelijk weer online bent. Heb je nog geen Unlimited Data voucher gekregen? Stuur mij dan een privébericht. Let wel, ik ben er zelf tot 12:00 vandaag. Lees je mijn bericht na 12:00, plaats dan een melding in dit topic dat je graag deze code ontvangt. Wij regelen dit dan voor je!
Wat is de status van het onderzoek? We zijn inmiddels 4 dagen verder en ik heb nog niks gehoord. Vind het wel echt vervelend worden dat ik zelf de hele tijd overal achteraan moet.
Sinds ik klant bij jullie ben heb ik langer geen internet gehad dan wel. Dat onbeperkt internet op je telefoon is een ok gebaar… maar je hebt ondertussen geen internet en je kan ook geen tv kijken, terwijl je wel gewoon je factuur moet betalen…
Hoi @Nonino, excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk, maar we proberen zo snel mogelijk te reageren. Je ticket is doorgezet naar de technische dienst en zij proberen het ook zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast kunnen we natuurlijk achteraf kijken naar een gepaste compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd! Groetjes, Ishana