Skip to main content

Hallo, 

Ik heb bij jullie tmobile thuis internet afgesloten, 

nu staat er bij me abonnement je aanvraag is in behandeling, maar het is al aangesloten en het doet het allemaal 

kunnen jullie zeggen hoe dit zit ?

groeten kevin van de pol

Hallo @Kevin van de pol 

Je verbinding is nog niet administratief aangemeld waardoor bepaalde instellingen in je T-Mobile thuis account niet te wijzigen zijn en je kan je ook niet aanmelden voor klantvoordeel.

Soms duurt het een paar dagen voordat het administratief correct staat en anders moet je even wachten op de reactie van een moderator.


Hoi @Kevin van de pol ,

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent door de klantenservice. Zij hebben het op hun beurt aangekaart bij onze technische dienst. We gaan dit voor je rechtzetten, zodat jouw abonnement ook aan de achterkant helemaal is aangemeld. Komt goed! Heb je in de tussentijd vragen, laat het mij weten. Ik zit voor je klaar! 


Reageer