Skip to main content

internet storing tiel

Hallo, is er een storing in gelderland, Tiel???

Ik heb ineens geen internet meer. Modem is al gereset, stroom eraf/20sec wachten en weer stroom erop. Modem blijft t lampje van internet uit. Nu al zeker 10 minuten geprobeerd maar nog steeds geen verbinding

Mvg

Uitgelichte reactie

22 maart 2024

Hoi @DeLights77, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, hier wilde ik meteen mee aan de slag voor je! Ik heb meteen een lijnmeting opgestart en ik was erg blij om te zien dat je kort na het starten van je topic weer helemaal online was. Je internetlijn ziet er ook erg stabiel uit en daarom verwacht ik niet dat je weer tegen dit probleem zal aanlopen.

Wij zorgen ervoor dat je internetlijn snel en stabiel blijft, ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe! đŸ˜ƒ

3 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 22 maart 2024

Hoi @DeLights77, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, hier wilde ik meteen mee aan de slag voor je! Ik heb meteen een lijnmeting opgestart en ik was erg blij om te zien dat je kort na het starten van je topic weer helemaal online was. Je internetlijn ziet er ook erg stabiel uit en daarom verwacht ik niet dat je weer tegen dit probleem zal aanlopen.

Wij zorgen ervoor dat je internetlijn snel en stabiel blijft, ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe! đŸ˜ƒ

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 januari 2025

Hey @Odido,

Sinds vannacht geen internet meer. Ik heb alles al uit gezet en weer opnieuw aangezet,aar me wereldbolletje blijft lekker rood branden.

Is er een storing bekend in Tiel eo??

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 26 januari 2025

Hi ​@DeLights77, ik ben direct met je mee gaan kijken en uit de lijnmeting lees ik dat je weer helemaal online bent! Is dit ook wat jij ervaart? Anders ga ik hier graag nog mee aan de slag voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen