Skip to main content
Beantwoord

internet storing T-mobile thuis

  • 1 november 2019
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Ik heb volgens mij al sinds woensdagavond al geen internet (DSL) meer. Gisteren de hele dag weg geweest dus vandaag maar eens even naar gekeken. Naar meerdere keren spanning aan/uit en resetten van de modem nog steeds geen internet.

Ik weet wel dat ze verderop aan het graven zijn in de straat. Misschien dat er een kabel is geraakt. Er staat geen storing vermeld op jullie pagina.

HELP! kunnen jullie mij verder helpen? 

Thanks Rick

Beste antwoord door Gioia van Odido

Hoi @rick ie,

 

Je hebt inmiddels gebeld zie ik, gelukkig maar! KPN is langs geweest en heeft je aansluitpunt vervangen. Werkt alles weer naar behoren? Als je nog ergens tegenaan loopt laat je het mij dan even weten? Dan ga ik je helpen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Gioia van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator | Mobiel
  • 143 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2019

Hoi @rick ie,

 

Je hebt inmiddels gebeld zie ik, gelukkig maar! KPN is langs geweest en heeft je aansluitpunt vervangen. Werkt alles weer naar behoren? Als je nog ergens tegenaan loopt laat je het mij dan even weten? Dan ga ik je helpen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen