Skip to main content

internet storing hoofddorp 14-03-2024 4:30

Internet plat hier…. Hoofddorp 213*

Uitgelichte reactie

14 maart 2024

Hoi allemaal, alle informatie wordt gedeeld in dit topic: [14-03-2024] Problemen vaste verbinding door stroomstoring | Odido community

This topic has been closed for comments

5 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2024

Inderdaad ik heb ook geen internet in Hoofddorp

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 maart 2024

Ook geen internet vanaf 00:30

• is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 14 maart 2024

Wij ook geen internet. Uiteindelijk na half uur wachten iemand aan de lijn gehad. "Storing in Hoofddorp, we worden overspoeld met meldingen". Logisch, want als je onder Mijn Odido checkt of er op jouw postcode een storing is dan meldt Odido fijntjes dat er geen storingen zijn..... wat een incompetent management.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2024
AlbertK schreef:

Wij ook geen internet. Uiteindelijk na half uur wachten iemand aan de lijn gehad. "Storing in Hoofddorp, we worden overspoeld met meldingen". Logisch, want als je onder Mijn Odido checkt of er op jouw postcode een storing is dan meldt Odido fijntjes dat er geen storingen zijn..... wat een incompetent management.

Ik had niet eens het geduld 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 14 maart 2024

Hoi allemaal, alle informatie wordt gedeeld in dit topic: [14-03-2024] Problemen vaste verbinding door stroomstoring | Odido community

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen