goeie avond ik heb een abonnement van 100mbps alleen krijg maar 30 binnen ze hebben all gezegd dat er 49mbps op het adderes binnen kan komen alleen het internet blijft op de 30 is dat niet weinig ? kan er meer uitgehaald worden ?
\
goeie avond ik heb een abonnement van 100mbps alleen krijg maar 30 binnen ze hebben all gezegd dat er 49mbps op het adderes binnen kan komen alleen het internet blijft op de 30 is dat niet weinig ? kan er meer uitgehaald worden ?
\
Hallo
Is het modem rechtstreeks aangesloten op de main ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten? Is er verder geen aftakking oid?
Indien je een Zyxel modem hebt kan je dan in je browser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat? Welke waarde staat er bij VDSL WAN?
Hey
Ik heb een Internet Premium abonnement maar haal sinds de vervanging van mijn Draytek modem naar een Zyxel modem bij lange na niet meer 1000/1000. Mijn Deco snelheidstest komt niet boven de 700/700 uit en is rechtstreeks aangesloten met een CAT 7 kabel op de Zyxel modem. Met de Draytek modem zaten de snelheden rond de 900/900.
Hey
Om een duidelijk beeld te krijgen van je snelheid, wil je de volgende stappen volledig uitvoeren en de screenshots hier in het topic willen delen? Kan je tijdens de test je deco's loskoppelen? Dan kan ik daar een blik op werpen!
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.
De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Bij deze de screenshots zoals gevraagd. Ik heb alle LAN kabels uit mijn modem gehaald en 1 LAN kabel erin gedaan (poort LAN1) rechtstreeks naar mijn Windows laptop. Daarna Speedtest gedownload en bovenstaande schermprintjes gemaakt. Heb getest met een CAT7 kabel.
Hey
Dit ziet er inderdaad niet lekker uit. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen, je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij daar een terugkoppeling van geven, nadat de monteur geweest is? Alvast bedankt!
Bedankt voor je hulp. Ik zal een afspraak inplannen met Guidion maar dat zal door vakanties pas op 1 september zijn. Ik zal de ervaringen daarna hier delen.
Hey
Dit ziet er inderdaad niet lekker uit. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen, je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij daar een terugkoppeling van geven, nadat de monteur geweest is? Alvast bedankt!
Helaas heeft de monteur het probleem niet kunnen verhelpen ondanks vervanging van alle apparatuur en kabels. Call is nu doorgezet naar KPN.
Helaas begint het een beetje kastje/muur verhaal te worden en heeft de KPN niets kunnen vinden en ligt de bal weer bij t-mobile/Odido…
Hey
Hey
Helaas nog geen reactie op de vervolgstappen ontvangen…vraag mij af hoe nu verder…up en download is nog steeds niet hoger dan 700 maar betaal wel iedere maand voor 1000 :-(
Hey
Ik had woensdag ook via de chat met je collega contact en had toen een nieuwe test gedaan. Modem reset uitgevoerd, alle apparaten ontkoppeld en laptop alleen aangesloten op de modem en een Speedtest uitgevoerd via de app op mijn laptop en kwam toen niet verder dan 769 down en 463 up.
Hey
Om een duidelijk beeld te krijgen van je snelheid, wil je de volgende stappen volledig uitvoeren en de screenshots hier in het topic willen delen? Kan je tijdens de test je deco's loskoppelen? Dan kan ik daar een blik op werpen!
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Hey
Hey
Hey
Bij deze de screenshots.
Hi
Hier de laatste paar dagen ook een heel erge fluctuerende internetsnelheid, en op dit moment is het wel erg laag, kom zowel up en down niet boven de 500mb met mijn 1000 Mb glasvezel.
Diverse tests gedaan in verschillende browsers, Chrome geeft de hoogste snelheid, Firefox geeft veel minder, valt heel derg op dat het de laatste dagen een stuk minder is.
Bekabeling vanaf het glasvezelmodem in de meterkast is allemaal Cat8 en heeft vanaf aansluiting goed gewerkt, haalde altijd ruim boven de 900 Mb up en down.
Hey
Hi Tommie,
Heeft even geduurd door prive omstandigheden, maar dat is momenteel heel erg lastig.
Dit omdat de snelheid heel erg fluctueert. Het ene moment draait het zoals het hoort, en het andere moment kom je niet boven de 400Mb uit.
Dit is heel goed te merken met het laden van websites en ook met gamen.
Hey
Ik heb je verbinding erbij gepakt en zie dat het Media Converter al bijna een jaar aan staat. Daarnaast zie ik dat je een eigen router/switch hebt aangesloten. Zou je alsjeblieft voor mij een volledige powerflip kunnen uitvoeren en je router/switch kunnen loskoppelen. Wil je dan de verbinding opnieuw testen?
Hi
Ik begin een beetje de weg kwijt te raken. Blijkbaar is er een nieuwe modem onderweg maar die ligt al 1,5 week bij DHL en tot die tijd kan ik geen afspraak inplannen met Guidion. Paar keer gebeld met Odido maar die zeggen dat ik rustig op mijn pakket moet wachten maar heb het idee (al bijna een week geen update bij DHL) dat er iets fout gaat…
Hey
Ik hoor wat je zegt Tommie maar dat is al de status 1,5 week lang en sinds vorige week woensdag is er geen status update meer van de DHL. Een pakketje van Bol.com is sneller…
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.